Pancakes o smaku kokosa!

Ostatnio na śniadanie robiłam pankejki kokosowe. Przepis znalazłam gdzieś w internecie, ale go lekko zmodyfikowałam! Jeśli lubicie smak kokosa to na pewno przypadną Wam do gustu! :)


Wyszło mi około 12 małych sztuk.

*3 łyżki mąki kukurydzianej
*1,5 łyżki mleczka kokosowego
*2 jajka
*łyżka wiórek kokosowych
*łyżka mleka
*odrobina proszku do pieczenia
Białka delikatnie ubijamy. Dodajemy żółtko i po chwili pozostałe składniki. Smażymy na delikatnie posmarowanej olejem kokosowym patelni. Świetnie smakują w towarzystwie żurawiny. :)

Komentarze

  1. O jej już mi slinka cieknie :D Uwielbiam pancakes i kokos ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie musisz spróbować. :)

      Usuń
  2. Świetny przepis, dawno nie jadłem tak dobrych naleśników :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty