Już maj! Instamix!

Jacież. To chyba najpóźniejszy post podsumowujący ubiegły miesiąc na moim blogu. :D Dopiero dziś się zorientowałam, że mamy już 10 maja. DZIESIĄTY. To prawie połowa miesiąca. Jednego z moich ulubionych tak swoją drogą. A jaki był kwiecień? Fajny! Wiosenny, ciepły, przyjemny. Spokojny.
1. Franek i jego nowe, kartonowe mieszkanie. :)
2. Hasztag selfie!
3. Początkiem kwietnia u Oleśki zobaczyłam w ulubieńcach książkę o wdzięcznym tytule "książka do przeżycia". Tak zainteresowało wnętrze tej książki, że na drugi dzień była już u mnie w domu. Co to za książka? Coś na zasadzie zniszcz ten dziennik tylko wersja dla dorosłych.  Nie malujemy, a piszemy. Taki ułatwiony pamiętnik, książka, która pomoże nam to i owo zapamiętać, naprawić, zmienić.
4. Mogłabym tak kiziać i miziać bez końca! <3
5. To odpowiedź na pytanie : dlaczego kocham wiosnę. bo tulipany! 
6. Kto za dzieciaka nie wypatrywał burzy w oknie? My wtedy musiałyśmy zrezygnować w połowie drogi ze spaceru i zawracać do domu. Lepiej się oglądało błyski z okna niż bezpośrednio "na swojej drodze". :) 
7. Co jedzą głodne studentki? Tosty na wypasie! Następnym razem doszły jeszcze pieczarki - pooolecam! :)
8. Nie tylko ja się polubiłam z Semilacami. Moja babcia też uznaje je za dobrodziejstwo, hihi! 
9. Pierwsza kawa w tym roku na balkonie! Takie chwile trzeba uwiecznić na zdjęciach, prawda? :)

Zapraszam na instagram, aby widzieć więcej i być na bieżąco!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty