19 kwietnia 2016

Rossmann -49% - Co kupiłam, a co kupię?

Wiadomo - jutrzejsza promocja w Rossmannie oznacza tylko jedno - setki tysięcy postów co warto kupić, a chwilę później co się kupiło. :) Hmm. U siebie zrobię autopromocję w pewnym sensie, bo polecę lub odradzę Wam kosmetyki, które zakupiłam podczas poprzednich promocji.
Teraz w planach nie mam zamiaru szaleć. Ba! Nie planuję nic kupować z kolorówki. Wszystko co potrzebuję - mam, a wręcz za dużo i od kilku miesięcy staram się zużywać kolorówkę. Ponadto nie na moje nerwy wizyta w Rossmannach, kiedy trwają "Szalone promocje".
A Wy? Co planujecie kupić?

TWARZ. U mnie Na poprzedniej promocji wpadł puder, podkład i korektor. I spokojnie całą trójkę mogę polecić, a w szczególności podkład. Korektor wydaje mi się skończył się szalenie szybko... Więcej tutaj -> klik.
OCZY. Jeśli chodzi o tusz to zużyłam już kilka opakowań. JEst naprawdę dobry jak na tą cenę. Eyeliner to swego czasu był mój kompletny ulubieniec. Od lat. Teraz używam eyelinera z Eveline, ale jak najbardziej polecam ten z Wibo. Więcej tutaj -> klik
USTA/PAZNOKCIE. Tu też obyło się bez szaleństw. Wysuszacz był całkiem niezły, ale nie wiem nawet czy zużyłam chociaż połowę opakowania. A pomadka to był zakup jak 99% pomadek. "Bo mi się spodobała". A użyłam dosłownie kilka razy. Wydaje mi się, że nie powala trwałością. Więcej tutaj -> klik

32 komentarze:

  1. też mam wszystko, a nawet więcej dlatego pewnie nie zawitam do rossmanna. w ogóle chyba z pół roku mnie tam nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez co raz rzadziej tam bywam. :)

      Usuń
  2. Ja mam do przetestowania kilka podkładów i na pewno je kupię :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby udalo Ci sie znalezc kolory, ktorych potrzebujesz. ;)

      Usuń
  3. Zauważyłam, że na stronie Rossmanna w ich internetowym sklepie wzrosły już ceny na niektóre rzeczy, np. cienie Wibo z ok. 35 zł można teraz kupić za ok. 41 zł.... :)
    A co do podkładu to mam zamiar go kupić - ze względu, że jestem blada jak ściana a te podkłady są najjaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie pierwszy i nie ostatni raz popodnosili ceny... :/

      Usuń
    2. Ja widzę, że ceny np. podkładów są dużo niższe na stronie internetowej niż stacjonarnie.

      Usuń
  4. Ja też już opanowałam tą bestie która siedzi gdzieś tam w środku odnośnie wyprzedaży, podchodzę już bardziej racjonalnie i też nie mam zamiaru szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo lubieten tusz z lovely mam nadzieje ze uda mi sie go dorwac :))
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On w cenie regularnej jest warty ceny. :)
      Bardzo mi milo. :)

      Usuń
  6. Czekam z niecierpliwością na jutrzejszy dzień ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupuję tym razem tylko podkład Rimmel Wake Me Up i paletkę cieni z Wibo :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie chodzę do drogerii podczas promocyjnych wyprzedaży. Najczęściej i tak kupuję on-line.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się tego oduczyłam. Tzn podczas tak "głośnych" promocji!

      Usuń
  9. nie wiem czy mam wytrzymałość psychiczną do patrzenia na te rozpapciane pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. i chyba sobię odpuszczę zakupy W rossie. No może tylko zajrzę na chwilkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ide dopiero 4.05 , bo w tym miesiacu poszalalam z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli usta i oczy. :D No mnie nic a nic nie kusi. NA SZCZĘŚCIE. :)

      Usuń
  12. kochana, obserwuję! żałuję, że tak późno znalazłam Twojego bloga :( teraz muszę znaleźć czas, żeby nadrobić wszystkie posty! cudowny blog, posty świetne! A jeżeli chodzi o promocję rossmanowskie, to ja w tym roku jakoś nie szczególnie biegnę po nowe kosmetyki. Akurat udało mi się dorwać to co chcę na promocji -50% w naturze:).
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, jest mi nieeeesamowicie miło ! :)
      No właśnie też się muszę wybrać do Natury po podkład z PR. :) I eyeliner również z PR.

      Usuń
  13. A ja tym razem nawet nie zajrzałam do rossmanna podczas promocji :-) wszystko mam, ale obawiam się, że jakbym weszła, to wyszłabym z pełną torbą nowości, dlatego omijam szerokim łukiem haha :)

    Pozdrawiam :)

    ps. Miło "wracać" do blogosfery i widzieć, że blogi, które kiedyś obserwowałam - sama prowadząc swój - dalej są aktywne i mają się dobrze. Na pewno będę zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pare razy weszłam, ale na spontana i niekoniecznie po coś z promo :D

      No ja dopiero co powróciłam po całkiem długiej przerwie, ale bardzo mi miło! Do zobaczenia w takim razie tutaj. :)

      Usuń
  14. Krem Nivea miałam i bardzo lubię :) Ciekawi mnie ta odżywka Pantene,o której chyba nie wspomniała, bo nie mogę się o niej nic dopatrzeć, albo jestem ślepa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspominałam bo to był dodatkowy produkt kupiony poza promocją. :D Mgiełka dawno się skończyła - ale jak najbardziej mogę polecić! :)

      Usuń