Marzec w 9 zdjęciach.

Marzec prawdę mówiąc przemknął mi strasznie szybko przez palce. Ale nie rozpaczam z tego powodu bo dzięki temu wiosna, wiosna, a za chwilę lato! :)

1. Z racji, że dawno mnie tu nie było to na pierwszym miejscu wylądowałam JA. Żebyście nie zapomniały jak wyglądam. :) A tak poważnie - zdjęcie zrobione po wizycie u fryzjera. Nic nie widać na nim bo ścinałam tylko końcówki :D No, ale same rozumiecie! :D  
2. Przymierzam się do zakupu nowego obiektywu. Trzydziestkipiątki. I tak chodzę to tu to tam i cykam chyba tylko po to by utwierdzić się w przekonaniu, że go chcę coraz bardziej! :)  
3. Czym byłby pokój bez zdjęć? :)
4. Nawiązując do punktu drugiego - w spacerze towarzyszyła mi siostra! :) 
5. Pamiętacie Franka? Patrzcie jaki już duży chłopak z Niego! <3  
6. Choroba XXI wieku? Polubiłam. I o ile kiedyś wydawało mi się nieosiągalne chodzić tydzień w tych samych pazurkach (szybko się nudzę) tak teraz 10-15 dni śmigam w jednym mani. :)
7. Tagliatelle ze szpinakiem - czyli pomysł na piątkowy obiad
8. Szafirki to jedne z moich ulubionych sezonowych kwiatków. Niestety tej wiosny ich nigdzie nie widziałam :(
9. Gałązki czyli raj na ziemi dla Franka! :)

Komentarze

  1. Oj też się od hybryd uzależniłam, ale to już Ci mówiłam :D
    Podcięte końcówki, no jak mogłam nie zauwazyc hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie też nie wyobrażałam chodzić dłużej niż 2-3 dni w tym samym kolorze, a teraz? umarłabym gdybym miała na nowo zacząć tak często malować paznokcie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! :D Plus jeszcze malowanie na szybko wieczorem by rano obudzić się z odgnieceniami na paznokciach. :D

      Usuń
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany hazok <3 Choć to akurat chyba królik? ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty