18 kwietnia 2016

3 kanały na YouTube, które polecam

[post ten został ponownie opublikowany z przyczyn osobistych]

Cześć i czołem! :) 
Jeśli lubicie tak jak ja od czasu do czasu (a zdarza się, że i nałogowo) pooglądać filmiki na YT to zapraszam do czytania. :)
Nie wiem jak Wy, ale mnie od dłuższego czasu zaczęły pewne kanały męczyć - a w szczególności dwa. W swoich subskrypcjach z tych znanych i dużych kanałów zostawiłam tylko 3
Oleśkę - chociaż u niej oglądam chyba tylko ulubieńców. RLP - podobnie jak wyżej, z tym, że tutaj oglądam głównie filmy paznokciowe i co niektóre recenzję.I PannęJoannę - jedną z moich ulubionych YouTuberek.
Ale jestem przekonana, że Je znacie, dlatego dzisiaj przyszłam do Was z poleceniem 3 naprawdę fajnych, małych (nie przekraczających na dzień dzisiejszy 5000 subskrypcji) kanałów. 2 kanały są podobne do siebie w pewnym sensie, a jeden kompletnie inny. I też od niego zacznę. :)
Pierwszym kanałem jaki chcę polecić jest kanał podróżniczy. MariOla w podróży. Sin Ciao. :) Para, która podróżuje na rowerach od 2013 roku. Nagrywają vlogi, w których pokazują nie tylko ciekawe miejsca, ale przede wszystkim codzienność. Aktualnie nagrywają z Wietnamu - co prawda jest to jedno z tych państw, które mnie kompletnie nie interesuje, ale nie omijam ani jednego filmiku. :) Wrzucają vlogi około 20 minutowe 2x w tygodniu. 
[pod każdym banerem znajduje się odnośnik do kanału]
https://www.youtube.com/user/mariolawpodrozy/videos


Drugim kanałem jest Ada Gada. Czyli kanał miszmasz lub lifestyle - jak kto woli. :) Adę zaczęłam oglądać już jakiś czas temu, kiedy to kręciła carvlogi. "Kupiła" mnie swoją szczerością i poruszaniem tematów, których brakuje na tych wielkich kanałach. Na dzień dzisiejszy, świeżo upieczona Mama Oli, kręci haule, tagi, ulubieńców, wszelkie pogadanki, coś od kuchni i to co ja najbardziej lubię - daily vlogi!
https://www.youtube.com/channel/UCXynbZe_w424eDkTQcaeKQQ/videos
Ostatnim kanałem, który oglądam co prawda najkrócej jest Anita Kobus. Piękna kobieta, której głos uwielbiam, serio. Jest jakiś taki uspokajający, delikatny. Nawet jak mnie jakiś filmik nie interesuję to lubię jej posłuchać. :) Nagrywa głównie filmiki kosmetyczne i tak jak u Ady - moje ulubione daily vlogi. Do tego często rozmawia ze swoim mężem (Włochem) po włosku, a ja z każdym kolejnym zdaniem mam ochotę uczyć się tego języka! :)
https://www.youtube.com/channel/UC-OqhZ944hIwaokMtzusQhQ/videos


Znacie te kanały?
Może Wy polecicie jakieś ciekawe kanały - byle nie modowe, 
bo to mnie w ogóle nie kręci. :)

14 komentarzy:

  1. Ja tez oglądam Anitkę :) jest wspaniała :))
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! :) Naturalna przede wszystkim. :)

      Usuń
  2. Z wszystkich kanałów jakie podałaś oglądam tylko Oleśke. Ostatnio bardzo rzadko oglądam cokolwiek na youtube:)
    internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz odwrotnie - ostatnio chłonę YouTube w każdej wolnej chwili. :)

      Usuń
  3. Z tych kanałów jedynie kojarzę Oleśkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczególnie polecam trójkę, o których napisałam dziś nieco więcej. :)

      Usuń
  4. O, nie wiedziałam, że Anita ma YT - lecę oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! :) Nowe oglądam na bieżąco, a w wolnych chwilach nadrabiam Jej zaległe filmiki. :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych youtuberach. Oleskę kojarzę,ale jeszcze nie miałam okazji jej ogladać. Polecam Stylizacje. Jest niesamowita :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi. :)
      Ja kiedyś bardzo lubiłam Karolinę. Niestety teraz kompletnie nie odpowiada mi jej kanał. A konkretnie treść, którą dodaje. :)

      Usuń
  6. Ejjj mam wrażenie, że ten post już czytałam :D dodałaś drugi raz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak dokładnie. ;) Wzbogaciłam go troszkę "o treść" i dodałam ponownie. :)

      Usuń
  7. Ja najbardziej lubię i regularnie oglądam wyłącznie CallMeBlondieee. Kiedyś lubiłam i Oleśkę i Pannę Joannę, ale z czasem zaczęła mnie denerwować ich maniera. Oglądałam też regularnie Nieesię i Nissiax, w sumie nie wiem czemu przestałam, chyba powrócę do ich filmów. Teraz jeszcze zdarza mi sie oglądać moimzdaniem.be.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CMB też bardzo lubię. :) U PannyJoanny jakoś nie czuję tej maniery. Lubię ją. :) Nieesie oglądałam bardzo dawno. Nissiax nie oglądam bo w większość rzeczy, o których mówi są niedostępne w PL. Także nie za bardzo mnie to interesuje :)

      Usuń