Dwa tygodnie w zdjęciach. (3)

Minął miesiąc od ostatniego wpisu zdjęciowego, więc na szybkiego wrzucam zdjęcia z ostatnich dni kwietnia.


1. Są miejsca w moim rodzinnym mieście, które bardzo lubię. A to jest jedno z kilku miejsc docelowych kiedy idę na spacer z moją siostrą. | 2. Omnomnom. Odkryty przypadkiem podbił moje serce. | 3. Seeelfieeee. | 4. Zabawy na kryminalistyce. | 5. Paczka - niespodzianka, która szalenie mnie ucieszyła. Już niedługo więcej o jej zawartości. | 6. Edukuję się w zupełnie innym kierunku niż moje studia! Ale co tam! :D | 7. Poszalałam na promocji Rossmannowej, co nie? :) Poprzednim razem też kupiłam ten podkład na promocji i w sumie byłam zadowolona. Jak na obecną porę roku fajnie mi się spisuje. W zimie jednak stawiam na mocniejsze krycie| 8. Uczelniana przerwa. | 9. Kwiecień plecień...

Komentarze

  1. ale bym teraz wypiła taki soooczek :-) ale na szczęście chyba mam pomarańczowy w lodówce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, też lubię kosmetyki z La Pettit Marselie :) Też zaplanowałam już post na blogu o nich ;) Ale moje kupione są we Francji, więc ciekawa jestem, czy w Polsce sprzedają identycznej jakości ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie mixy :) Fajne selfie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. uuuu ja tak zapracowana będę za 2 tygodnie jak polecę do Anglii... juz mam wrażenie że przez to mi się czas zmniejszył

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty