15 kwietnia 2015

Tydzień w zdjęciach. (2)

Się popisałam w tym tygodniu z recenzjami, hoho! Ale na usprawiedliwienie powiem, że dużo czasu spędzałam teraz na uczelni, a jak wróciłam do domu to już kompletnie na nic siły nie miałam, także no czuję się oczyszczona! :D


1.  Jeszcze w klimacie świątecznym. | 2. Przerzuciłyśmy się z kaw na soki - zobaczymy na jak długo! :)  | 3. Tak się wcina zieleninkę, uczcie się od Pana Franka! | 4. Piątek. 19:00 -  4 godziny z prawnymi podstawami procesu inwestycyjnego mnie kompletnie wyssały na cały wieczór! | 5. Takiego mam skromnego modela! :)  | 6. Poniedziałek i godzinne okienko przed kryminalistyką. | 7. A tak wyglądają u nas buziaki (jeśli się czegoś dopatrzycie na zdjęciu to super! ;) )| 8. Jak wiosna to i kolorystycznie trzeba się w nią wpasować. :) | 9. Będę próbować stymulator wzrostu rzęs i brwi (gdzieniegdzie potrzebuje je zagęścić) od Bandi.  W sumie zachęcił mnie aplikator (z jednej strony jest taki jak szczoteczka przy tuszach do rzęs i z doświadczenia wiem, że fajniej się takim manewruje) a z drugiej pędzelek jak do eyelinera.

Zdjęcia pochodzą z instagramu.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zestawienie zdjęć ;) największą uwagę przykuł królik ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. he he, Franio ♥ Zocha dzisiaj wcinała koperek i pietruchę, ale jej smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pominęłaś 8 :D a tam takie piękne pazurki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki król świetny :) I te butelki na soki gfzie kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś miałam królika, który wyglądał bardzo podobnie jak Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra też miała takiego królika

    OdpowiedzUsuń