Tydzień w zdjęciach. (1)

Nie wiem jak długo mi się to uda, ale postanowiłam się przerzucić z miesięcznych na cotygodniowe posty zdjęciowe. Może sama siebie przez to zmobilizuję do częstszego dodawania notek kosmetycznych, żeby nie było ciągle postów zdjęciowych. :) A pro po mobilizacji - pustaki czekają na obfocenie, a ja jestem przerażona ich ilością i ciągle znajduję inne zajęcie żeby tylko nie pstrykać zdjęć (mimo, że zdaję sobie sprawę, że z każdym dniem, tygodniem będzie ich coraz więcej! ) Może jakimś cudem jutro, pojutrze, za pięć dni się obudzę, a na pulpicie zobaczę folder denko a w nim fotki wykonane przez małe chochliki? O, byłoby super!

Zdjęcia pochodzą z instagramu, więc kto jest moim lubisiem tam to zapewne już je widział. :)
1. Uwielbiam smoothie. Czekam na lato i blendowanie wszystkich możliwych owoców z naciskiem na truskawki oczywiście! | 2. Selfie, selfie. | 3. Niby wiosna, a my z Panem Frankiem zmuszeni byliśmy się grzać przy kaloryferze! Pogoda się nie wybija z przysłowia kwiecień plecień... | 4. Mam najfajniejszą siostrę na świecie! <3 | 5. Słodka walentynka dla mojej babci od dziadka, a przy okazji największa bombonierka jaką kiedykolwiek widziałam, zajęła Nam 1/3 stołu! | 6. Nie ma Świąt bez kurczaczków! | 7. Kot, który swoim zdziwieniem pokazał jak bardzo odzwyczaił się od zdjęć. :D | 8. Tylko raz do roku tak smakuje, prawda? | 9. Kocham wiosnę za piękne zachody i coraz dłuższe wieczory.

Komentarze

  1. Jaki masz nick w Quizowanie?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak barszcz tylko raz tak smakuje. Uwielbiam go i chetnei bardzo go jem :)

    PS: dodalam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, raz w roku barszcz biały smakuje najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczą masz tą siostrę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;)
    prawda, tylko w Wielkanoc barszcz jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam smoothie ;) świetny blog i fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty