1 kwietnia 2015

MARZEC - podsumowanie w zdjęciach.

Marzec w sumie upłynął mi na blogu w nadrabianiu recenzji kosmetycznych, nauce (3 podejścia robiłam na uczelni aż w końcu się udało! ;) ), na praktykach i szkoleniu, na które tak bardzo czekałam. Ale w mniejszym skrócie opowiem co i jak niżej. :)


Nie ma miesiąca w zdjęciach bez mojego Towarzysza Franka! 

Jak widać jest ze mną wszędzie. 
Jak choruję (2), 
jak robię coś na kompie (3) 
czy jak próbuję robić coś zwane hucznie porządkami w szafie(4). 
Wszędzie! <3
  
Marzec to praktyki. W sumie z grubsza byłam zadowolona. Szybko zleciały. 
Jak praktyki to wolne południa. 

Jak wolne południa to kawa, kawusia i plotki 
(kurcze, chyba nie mam prawa tych Naszych rozmów nazwać inaczej! :D ).

Marcowa pogoda sprzyja foceniu kwiatków, widoków za oknem i ... samej siebie! 
No dobra żartowałam, samych kwiatków! :D 
Swoją drogą pierwsze zdjęcie robione było ostatniego dnia marca i stwierdzam, 
że dzięki niemu i wietrze popamiętam na długo rozczesywanie włosów tego dnia!

 
Ostatni weekend marca. Szkolenie strzeleckie w Łupkowie. 
Co tu dużo mówić. Nie sądziłam, że spędzenie dwóch dni w boksach może być takie przyjemne, hihi! ;) 
No, a wieczorami trzeba było się jakoś zrelaksować! 
Mimo, że wróciłam do domu zmarznięta, zmęczona i z zacnym siniakiem na przedramieniu  
(Mossberg zaatakował po raz drugi!) to przeszczęśliwa. 



A jak Wam minął marzec? 
Co z tego miesiąca wspominacie najmilej?

12 komentarzy:

  1. oj ostatnio wiatr nie odpuszcza moim włosom :/ ...jutro bez porządnego koka nawet nie wychodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój marzec minął za szybko. ;)
    Jeszcze trochę czasu praktyk mi pozostało (robię w klasach 1-3 podstawówki), a później kolejne do zrobienia (w przedszkolu). Będzie ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix:) Ja jak miałam praktyki to nie miałam wolnego od uczelni :P Szkolenie strzeleckie robiłaś w jakimś konkretnym celu?;> Też bym sobie chętnie postrzelała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie szybko minął mi ten miesiąc, ale to dobrze, bliżej do wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix ;) Dzięki mojej uczelni, też odbyłam szkolenie strzeleckie w Łupkowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Franciszek rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń