- 49% w Rossmannie od 24 kwietnia!

Pewnie większości z Was już się gdzieś na internecie obiło, ale kto jeszcze nie widział niech pomału szykuje portfel :)  Mnie na szczęście nie grozi bankructwo podczas tejże atrakcyjnej promocji bo mam 1302830 innych wydatków , ale może Wasze serducha uraduje wieść, że już niedługo za praktycznie połowę ceny będziecie mogły kupić swój ulubiony podkład czy korektor! :)

Co prawda właśnie skończył mi się mój ukochany Revlon CS, ale niestety nawet na tak dużej promocji wyjdzie mnie drożej niż w cenie regularnej niejednego sklepu internetowego. Także chyba to będzie pierwsza słynna promocja Rossmanowska, która mnie oszczędzi. :D


Co kupicie?? :)

Komentarze

  1. a dla mnie to chyba będziepierwsza z której skorzystam :D ale muszę to przemyśleć jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym coś kupiła, ale mam wrażenie, że Rossmann na okazję tych ich całych promocji podnosi ceny regularne...tak jak była ostatnio promocja na Bourjous to w promocji wychodziły prawie tyle, co normalnie, różnica była niewielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety to prawda... :/ odczuwa się to szczególnie po tych droższych kosmetykach, które nagle skaczą o te kilka złotych wzwyż...

      Usuń
  3. szkoda, że nie na całość kolorówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno w kolejnych dniach mają być pozostałe rzeczy z kolorówki :)

      Usuń
  4. Ojojoj już wiem gdzie się wybiorę w te dni ;p muszę dobrze zaplanować zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie - co by nie kupić niepotrzebnych rzeczy w szale promocyjnym :)

      Usuń
  5. Ja w kwietniu trzymam się zasady miesiąca bez zakupów kosmetycznych xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie zamierzam nic kupić na tej promocji!!! Dzielnie się będę trzymać...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam za Nas kciuki w takim Razie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty