17 marca 2015

Leçon de Séduction No2 - Lekcja uwodzenia nr 2.


Po raz pierwszy w swoim życiu poczyniłam zakup perfum (wróć, wody toaletowej) w ciemno. Pewnie nie odważyłabym się na to gdyby cena była niczym połowa wypłaty statystycznego polaka, ale jak zobaczyłam kolor różowy (tak!), piękną buteleczkę i cenę nie zastanawiałam się tylko wrzuciłam do wirtualnego koszyka. Dopiero wtedy zaczęłam czytać o nutach zapachowych jakie posiada i opiniach użytkowniczek tej małej flaszeczki.  Mowa o Leçon de Séduction No2 marki Corine de Farm.

 Woda toaletowa o hipnotyzującym owocowym zapachu. 
Odpowiednia dla kobiet odważnych, przebojowych,  pełnych wdzięku i wigoru. 
Zalotną kompozycję zapachową wody tworzą nuty: 
*nuta głowy: pomarańcza, malina  
*nuta serca: białe kwiaty, jaśmin, kwiat pomarańcza 
*nuta bazy: paczula, bursztyn, wanilia 
Czyli zapach, który nie miał prawa mi się nie spodobać! 

Oczywiście jak już je zamówiłam to nie wytrzymałam i sprawdziłam zapach w drogerii i początkowo byłam zła, bo mi się nie spodobał. Był bardzo ciężki i nijaki. No, ale trudno. A po kilku minutach kiedy znów powąchałam popsikaną kartkę/fiszkę (czy jak to nazwać inaczej) nabrałam nadzieji. :) A przepadłam dopiero po spsikaniu nimi ciała...
 
Pewnie macie skojarzenie podobne do mojego : tanie perfumy dają tandetą i wszystkie śmierdzą mniej więcej tak samo. Hmm  to ja Wam powiem tylko, że przy nich zmienicie zdanie. Serio. 
Jak pachnie Leçon de Séduction No2? Bardzo kobieco, drapieżnie, rześko, troszkę słodko. Jest dość intensywny. I coś co mnie jeszcze bardziej zaskoczyło to trwałość. W końcu to woda toaletowa, która zajmuje 3 miejsce po perfumach i wodzie perfumowanej. A mimo to na ciuchach - jak dla mnie super - zapach już nie tak intensywnie jak po spiskaniu, ale mimo to jest nieźle wyczuwalny na drugi dzień, natomiast na ciele utrzymuje się ok 6h.

Ostatnio przeczytałam, że podobno kobiety perfumują się dla samych siebie, a mężczyźni... dla kobiet. Zgadzacie się z tym? :) 
kobiety perfumują się głównie dla siebie. Mężczyźni zaś - dla kobiet.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/sztuka-uzywania-perfum-jak-je-stosowac-zeby-pieknie-pachniec_33859.html
kobiety perfumują się głównie dla siebie. Mężczyźni zaś - dla kobiet.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/cialo-higiena/sztuka-uzywania-perfum-jak-je-stosowac-zeby-pieknie-pachniec_33859.html
O buteleczce rozpisywać się nie będę, bo przecież widać, że jest piękna, prawda? :) Chociaż nie wiem czy to buteleczka jest piękna czy ta mała, czarna kokardka robi wszystko :D


Skuszę się też na drugi zapach z tej serii, podobno jest lżejszy i równie piękny. A nuty zapachowe : nuta głowy: różowy pieprz, żurawina, mandarynka, nuta serca: róża, śliwka, czarny fiołek, nuta bazy: paczula, wanilia, praliny, czyli bardzo owocowo i słodko - przemawia do mnie.
 
Perfumy można zakupić online, w Hebe i Wispolu.
Ich cena waha się pomiędzy 28-40 zł/50ml


10 komentarzy:

  1. hmm, chciałabym je powąchać, jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Kartonowe pudełko w którym się znajdują także przykuwa uwagę. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też ich wcześniej nie wiedziałam w drogerii :)

      Usuń
  3. Nie znam tego zapachu, ale buteleczka faktycznie jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka rzeczywiście urocza :)

    OdpowiedzUsuń