7 lutego 2015

STYCZEŃ - podsumowanie w zdjęciach.

Jaki był styczeń ? Nie wiem. Zleciał mi tak szybko, że gdyby nie zdjęcia kompletnie nie pamiętałabym co w nim robiłam! Właśnie dlatego uwielbiam instagram! 


Styczeń 2015 będzie mi się przede wszystkim kojarzył z Franiem! Który od 10.01 jest moim małym oczkiem w głowie. Nie odstępuje mnie na krok. Ciuma swoim językiem gdy coś zbroi, na dzień dobry i dobranoc. Kiedy się bawimy, leżymy lub kiedy go głaszczę. Biega. Skacze. Szaleje. Mój mały pyszczek.

Nie obeszłoby się gdyby nie pojawiły się tu kawy czy inne pyszności. A w styczniu miałam wraz z Anią i Asią okazję życzyć wszystkiego co najwspanialsze Iskierce (:*)
Jak styczeń to śnieg, przemierzanie się do rozbiórki choinki i coroczna zabawa mojej siostry w Fantazji! :)
Styczeń to czas powrotu na uczelnię...

 ...ale i czas przyjemności przedsesyjnych! (1)"Gwiazd naszych wina" - jeśli nie oglądałyście koniecznie to nadróbcie! (2) Mini pizzerinki na cieście francuskim. (3) Uwielbiam! <3
  A jaki dla Was był styczeń ? ;)

 

24 komentarze:

  1. Rośnie ten Franio jak szalony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia. jaki słodki króliczek <3 też czytam 50 twarzy Greya :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. :)
      ja w końcu jeszcze się nie zabrałam za Greya. :D
      Podoba Ci się? :)

      Usuń
  3. Gwiazd naszych wina - uwielbiam, a książka jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie książki już nie przeczytam, bo zdecydowanie w drugą stronę wolę. :) Najpierw przeczytać, potem obejrzeć.

      Usuń
  4. Lubię Twoje podsumowania:) Franio wydaje się być bardzo sympatyczny:) a mi styczeń kojarzy się niestety z sesją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :)
      U mnie chyba bardziej z sesją będzie kojarzył się luty, bo dopiero czekają mnie egzaminy ustne... :(

      Usuń
  5. Jakie Franio ma przepiękne oczka *.*!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, u siebie też robiłam mix :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten króliczek wygrywa wszytsko ;) poważnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa ja tu widzę swoje ukochane najwspanialsze tiramisu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Franio jest przesłodki, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju, jaki cudowny zwierzak! <3
    szkoda, że u mnie wszyscy mają uczulenie.. ale mam nadzieję, że gdy wyjdę z domu na studia (już za parę miesięcy) to zaopatrzę się w jakiegoś zwierzaka ;D
    zapraszam do siebie ;) http://madam-lillianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak też jest uczulony, ale bawi się z Frankiem. ;) Jedynie uważa by nie zatrzeć oczu no i na kołdrę Franka nie wpuszczam. ;)

      Usuń
  11. Też kiedyś miałam królika ;-)

    OdpowiedzUsuń