11 lutego 2015

6 blogowych odkryć dzięki BLOG ROKU 2014!

Kategorie totalnie wymieszane, z tych które najbardziej lubię czytać. Lifestyle, fit, kuchnia. O dziwo nie ma żadnego stricte kosmetycznego.Istnieje duże prawdopodobieństwo, że dużą część z tych blogów znacie, bo nie są to blogi raczkujące. Ale dla mnie były kompletnym odkryciem i cieszę się, że ciekawość pchnęła mnie na główną stronę BR2014. (klikając w nazwę i zdjęcie przeniesie Was na bloga autora) 
Dajcie znać które blogi znałyście - a które dopiero dziś wpadły Wam w oko. :)

1. martapisze-  polubiłam bloga i obejrzałam filmiki na youtubie, gdzie Marta się dopiero rozkręca. Energiczna dziewczyna, która robi piękne zdjęcia. Bloga przeglądałam i czytałam z ogromną chęcią.

http://www.martapisze.pl/

2. mypinkplum -  Magdy bloga znalazłam w katalogu Blog Roku, ale już od kilku tygodni wzdychałam do jej wnętrza i... kota na instagramie! Piękne zdjęcia, piękne wnętrza, sporo praktycznego DIY!
http://www.mypinkplum.pl/
3. dziekujebylopyszne-  Uwielbiam blogi kulinarne przepełnione pięknymi zdjęciami. Więc obok bloga dziekujebylopysznie, nie mogłam przejść obojętnie! Na pierwszy rzut u mnie pewnie pójdzie: pizza margherita! 
http://dziekujebylopyszne.blog.pl/
4. blondhaircare -  Dużo o włosach (ale nie tylko). Zdjęcia które tam zobaczyłam stały się moim motorem do działania!
http://www.blondhaircare.com/
5. facetemjestem - chyba pierwszy blog prowadzony przez mężczyznę, który przyciągnął moją uwagę i na którym spędziłam dłużej niż 3 minuty wczytując się w tekst! Naprawdę polecam!
http://www.facetemjestem.pl/
6. tipsforwomen  - no i ostatni blog w kategorii zdrowego odżywiania, fitness i nie tylko. Przejrzysty z dużą ilością zdjęć i tekstów motywujących.
http://tipsforwomen.pl/


18 komentarzy:

  1. 3 znałam, 3 nie, nadrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam nr. 2 i 4. Pozostałe zaraz przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. połowę znam --> a dodatkowo chętnie przejrzę Dziękuję Było pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, znałam tylko my pink plum

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wczoraj przeglądałam blogi i też trafiłam na kilka ciekawych, m.in. na te same co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten BR to dla mnie była kopalnia nowych blogów. :D Chociaż niektórych nie rozumiałam po co i dlaczego w ogole startują. :D

      Usuń
  6. Większość znam, świetne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tylko blog Natalii! Uwielbiam jej piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej, znam te blogi. Też odkryłam kilka blogów dzięki tej akcji i zgłosiłam też swój :) Miło mi było z okazji wsparcia czytelników :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, miło mi, że tak piszesz o moim blogu. :) Btw, nie jesteś jedyną kobietą, która tam trafiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w to nie wątpię! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. ooo dobrze, ze dodałaś ten post !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo i cieszę się, że mój blog Cię zmotywował! :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko ten drugi blog Magdy i potwierdzam że jest świetny:)
    Do reszty robię gorącą pokrzywę i zasiadam do przeglądnięcia :)

    OdpowiedzUsuń