22 stycznia 2015

TAG - Jaki to był rok? (2014)

Wiem, że było już u mnie podsumowanie bloga, ale jednak w zupełnie innej formie. A patrząc na statystyki postów w kategorii TAGI - chyba je lubicie. Jak wiadomo nie od dziś ja również je bardzo lubię, a że ostatnio upatrzyłam sobie fajny TAG na kilku blogach podsumowujący ubiegły rok 2014 zabieram się za jego pisanie. :) I zachęcam Was do odpowiedzenia na ten TAG. :)


Szczęście.
 Może nie pierwszy raz w życiu, ale pierwszy raz od kilku lat, a już na pewno świadomie nie pod naciskiem rodziny (komunia itp) - ścięłam włosy ok 10 cm. Przy każdej wizycie u fryzjerki o ile się zgodziłam to na podcięcie końcówek maksymalnie 2 cm! A w grudniu chyba zmądrzałam i ścięłam to co trzeba było ściąć. :)

Wróciłam do fotografowania. 
Jeszcze bez fajerwerków i wciąż mi brak czasu, ale jest lepiej niż było w 2013 i początkiem 2014 roku.

Nie kupiłam kolejnego karnetu na siłownie.
Nie ma takiego. :) 

 
Od grudnia krótsze. 
Cieniowane.
 Najkrótsze do połowy szyi, najdłuższe do połowy pleców. 

Większe. 

Obeszło się bez. 
Od prawie 6 lat (chłopak) i prawie 8 lat (siostra) niezmiennie ta sama! :)


Mój chłopak.


Z chłopakiem, siostrą, z kuzynką.


Z chłopakiem.

Meghan Trainor - All About That Bass
 

  •  Stres. 
  • Nieładne słówka. 
  • Branie zbyt wielu rzeczy na siebie.
 
Ponad 2h na wyspie. Sam na sam. Przepiękne wspomnienia.
Nie mogę przeboleć, że nie wzięłam wtedy aparatu, ale ostrzegali przed ekstremalnym dojazdem na wyspę i zostawiłam aparat w domu. Tak to wróciłam jedynie z porysowaną szybką telefonu mojego D. :) 

 Instagram. Bezapelacyjnie.


 Trudny.
  

16 komentarzy:

  1. fajny TAG :) pozwala pozbierac wszystkie myśli do kupy i ponazywac rzeczy po imieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego mi się spodobał. :)

      Usuń
  2. Fajny tag podsumowujący poprzedni rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zrobię ten tag u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Około pół godzinki od Chałup wyjazd motorówką. :)

      Usuń
  5. Ciekawe, z wieloma punktami się zgadzam, mimo że wkurza mnie już "All About That Bass" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi piosenka jeszcze się nie przejadła. :D

      Usuń
  6. Ja bym tam wprowadziła mała poprawkę do punktu "Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile" eghm...a MYYYYY?;):p.
    p.s. Chyba podłapie tag tylko jeszcze nie wiem czy na kanał na youtube czy na bloga;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 toć to 2015 rok już był! :D
      podłapuj podłapuj, ja chętnie obejrzę - no lub przeczytam :D

      Usuń
  7. fajne takie tagi ;) Można sobie poprzypominać co i jak się działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. All about the bass- właśnie odkryłam dzięki wam :) dzięki dziewczyny ! Fajny post

    OdpowiedzUsuń