Podsumowanie roku 2014!

Cześć i czołem w Nowym Roku! :)
Mam nadzieję, że to będzie dobry rok - tego też Wam życzę! 

Jeśli chodzi o podsumowanie ubiegłego roku w sferze prywatnej - hmm.
Pogrzeb. Cudowny wyjazd majówkowy. Piękne wakacje nad morzem. Piąta rocznica, spędzona na bezludnej wyspie. Obrona pracy licencjackiej. Rozpoczęcie studiów  magisterskich na nowej uczelni. Ukończenie szkolenia I stopnia w strzelaniu.

Przy sferze blogowej rozpiszę się "troszkę" bardziej. :)
W 2014 roku pojawiło się 102 wpisy. Co prawda z każdym rokiem jest ich coraz mniej, ale nie znaczy to , że się wypalam. Oj nie. Po prostu mam mniej czasu, ale blogowanie sprawia mi coraz więcej frajdy. Owszem, zdarzają się dni kiedy nie mam ochoty na bloga. Ale wtedy po prostu znikam, robię sobie od niego przerwę na tydzień, dwa i wracam ze zdwojoną siłą! :)

Blogowi zawdzięczam dużo. Poznałam naprawdę fantastyczne osoby. Rok temu w listopadzie odbyło się spotkanie, któremu to właśnie zawdzięczam możliwość poznania osobiście kilku blogerek. Ale uważam, że to rok 2014 i częstotliwość Naszych spotkań przyczyniła się do zaciśnięcia więzi.
Z tego miejsca chciałabym podziękować za każdą chwilę spędzoną przy kawie i nietylko :
Ani z bloga maxivsminimalizm
Asi z bloga bambusowy-raj
Ewelinie z bloga fashionablehealth 
Natalii z bloga po-prostu-piekno 
Oraz dziewczynom, które ze względu na dalszą odległość nie mają możliwości być na każdym spotkaniu! Ale i tak o Was plotkujemy, o! :)
Justynie z bloga beautyineverymoment
Oli z bloga spill-the-time

Co było najchętniej czytane w ubiegłym roku?
Dużą ilość wyświetleń mają posty DENKOWE (link przeniesie do wszystkich wpisów "denko") co daje mi zdecydowanie motywacje by chomikować przez miesiąc puste opakowania. 
Oraz posty z kategorii MIESIĄC W ZDJĘCIACH (link przeniesie do wszystkich wpisów "podsumowanie w zdjęciach").  Zawsze są to zdjęcia z instagrama, dlatego zastanawiałam się czy to ma sens ponowne wrzucanie zdjęć tutaj, ale przeglądając teraz statystyki uświadomiłam sobie, że gdyby nie miało sensu, to posty te nie cieszyłyby się taką oglądalnością. :)



Dziękuję, że jesteście ze mną! :*

Komentarze

  1. Szczęśliwego Nowego! Dużo zdrowia, pomyślności i dużo pozytywnych chwil! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne podsumowanie ;) Oby przyszły rok był jesczez lepszy :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. No to calkiem sporo tych wpisów według mnie:) Ja też czasem nie mam ochoty i znikam na tydzień ;) Ale to nasze miejsce więc możemy robic co nam się podoba i nie ma co się przejmować ;) Życzę równie owocnego roku 2015!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie. :*
      Taki reset od bloga (jak i od innych czynności) jest czasami potrzebny :)

      Usuń
  4. powodzenia i w kolejnym roku. Ja muszę się wybrać na jakieś blogowe spotkanie. Bloguję już 2 lata ana zadnym nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam na 1, a na dwóch byłam współorganizatorką. :) Naprawdę fajne wspomnienia z tych spotkań mam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam cie:) i cieszę się że cię poznałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koooooooooooooocham Cieeeeeeeeeeeeeeeeee <3!

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetyczne zdjęcia!
    Chętnie poczytam też Twoje wcześniejsze posty.

    Pierwszy raz jestem na tym blogu i świetna panuje tu atmosfera! Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Jest mi niesamowicie miło ! :*

      Usuń
  8. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu !:) Trzymam kciuki :) I będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością będę częstszym gościem ;) :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty