3 filmy, które polecam.

Zapraszam dziś na drugi post z serii 3 filmy, które polecam. Pierwszy post pojawił się w październiku, możecie go zobaczyć pod tym linkiem. Dziś 3 zupełnie różne gatunki, katastroficzny - animacyjny - komedia.  Koniecznie dajcie znać czy oglądałyście któryś z tych filmów i czy Wam również się podobał. :)
(klikając na plakat - przeniesie Was na stronę filmweb.pl)


 


http://www.filmweb.pl/film/Niemo%C5%BCliwe-2012-586390
Niemożliwe (2012) 
Katastroficzny.

Historia rodziny, która przeżyła tsunami 2004 roku – jeden z największych kataklizmów naszych czasów. Tajlandia, 2004 rok. Maria (Naomi Watts) i Henry (Ewan McGregor) wraz z trójką synów postanawiają spędzić święta Bożego Narodzenia w samym sercu tropikalnego raju. Przepiękny hotel położony w malowniczym otoczeniu palm, złocistej plaży i błękitnego oceanu wydaje się być gwarancją wymarzonego odpoczynku. Raj jednak zamieni się w prawdziwe piekło. Pewnego dnia, nad ranem, od strony morza dochodzi przerażający huk. Maria, Henry i wszyscy mieszkańcy hotelu zamierają w bezruchu. W chwilę później cała plaża, budynki i znajdujący się na niej ludzie zostają zmieceni przez monstrualną falę tsunami. Woda zabiera wszystkich i wszystko. Wszystko… z wyjątkiem nadziei.

Lubię czasami obejrzeć jakiś film katastroficzny, a potem  boję się silniejszego wiatru na dworze, haha :D Jeśli chodzi o film to jeden z dwóch katastroficznych, który mi zapadł w pamięci.




http://www.filmweb.pl/film/Prezent+%C5%9Blubny-2012-634648
Prezent ślubny (2012)
Komedia

Tim postanawia porzucić rozrywkowe, luzackie życie kawalera i ożenić się ze swoją ukochaną, Saskią. Dziewczyna pochodzi z tak zwanej dobrej rodziny, więc ceremonia ślubna musi spełnić nieco wygórowane oczekiwania jej najbliższych. Konie przebrane za jednorożce oraz roje motyli wypuszczane przez druhny to tylko niektóre z pomysłów matki panny młodej. Brat Tima, Raif, będzie jego świadkiem i jednocześnie operatorem – zamierza bowiem nakręcić odjazdowe video ze ślubu. Podczas przygotowań Raif spędza sporo czasu z narzeczoną brata – i stwierdza, że dziewczyna jest wciąż tą samą szaloną Saskią, którą pamięta ze szkoły.
 


Obejrzałam dwukrotnie. Bardzo fajna komedia, momentami zalatująca komedią romantyczną. :) Na luźny, niedzielny wieczór.

http://www.filmweb.pl/OdlotOdlot (2009)
Animacja, komedia, przygodowy.



"Odlot" to najnowszy film studia Disney / Pixar. Jest to historia o dorastaniu. Jej bohaterem jest pewien 70-latek. Pewnego dnia spotyka strażnika leśnego, co doprowadzi do całej serii przedziwnych zdarzeń, które całkowicie zmieniają to, kim jest. Bohater przemierzy cały świat walcząc z bestiami i złoczyńcami, i zawsze spożywając obiad o 15.30.


 Buzia dziedeczka znana z internetu. W końcu udało mi się ją zobaczyć w pełnometrażowej bajce. 
Czy jest ktoś kto nie oglądał tej pięknej bajki ?Piękna, z przesłaniem, momentami wzruszająca.
Jeśli nie oglądałyście to koniecznie obejrzyjcie.


Zdjęcia plakatów i opis filmu pochodzą ze strony www.filmweb.pl.


Komentarze

  1. Uwielbiam Odlot! PRZEPIĘKNA BAJKA:) Tak jak Kraina Lodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krainy Lodu jeszcze nie oglądałam. JESZCZE :)
      dużo dobrego słyszałam nt tej bajki. :)

      Usuń
  2. Właśnie mi przypomniałam o filmie "Niemożliwe", który od dawna planuje obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 'Prezent Ślubny' muszę się skusić :D Może nawet dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego nie widziałam, więc w wolnym czasie nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niemożliwe mam w planach zobaczyć już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obejrzałam żadnego, ale zaciekawiłaś mnie.
    Szczególnie Odlotem i Niemożliwe, czuję, że to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Prezent ślubny' też całkiem niezła bardziej komedia niż komedia romantyczna. :)

      Usuń
  7. Kurcze tego niemożliwe nie oglądałam, muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam "Niemożliwe" - bardzo piękny film

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlot bardzo lubię, zawsze jak leci w tv to staram się oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odlot - oglądałam, haha :D świetne! chyba nawet 2 razy, w kinie i w domu :) kiedyś puszczę sobie jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na "niemożliwe" byłam w kinie i muszę powiedzieć, że zrobił na mnie ogromne wrażenie, naprawdę! Odlot również widziałam i bardzo mi się spodobał. Nie spodziewałam się, że animacja może być tak wzruszająca i pouczająca! Drugiego filmu nie znam, ale na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam tylko bajkę ''Odlot'' :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty