18 grudnia 2014

zDENKOwani we wrześniu, październiku i listopadzie - część II.

Pierwsza część pojawiła się kilka dni temu , dziś zapraszam na drugą notkę o zdenkowanych produktach

KLIK_KLIK

 PIELĘGNACJA
  • Neutrogena, Formuła Norweska, Szybko wchłaniający się krem do rąk - Mój kompletny ulubieniec wśród kremów. Ciągle go kupuję, gdzieś zapodziewam, więc to nielada wyzwanie, że znalazło się w końcu tutaj jego puste opakowanie. :D  Kupię ponownie
  • Skarpetki do stóp Magic Foot Peel - Prawdę mówiąc spodziewałam się fajerwerków. Były przez pierwsze 2-3 tygodnie. Niestety później stopy wróciły pomału do stanu przed użyciem skarpet.
POZOSTAŁE
  • Wosk Yankee Candle Sugared Apple - słodki, intensywny, długo utrzymywał się w pokoju. Jak na chłodną porę roku dla mnie był znakomity.  Możliwe, że kupię ponownie.
  • Donegal, Ozdoby na paznokcie 3D - Ja miałam siateczkę, pokazywałam ją tutaj. Podobała mi się, ale przez to , że była baaardzo delikatna ciężko się ją nakładało. Ale wytrzymała u mnie kilka dni i gdyby nie to, że mi się znudziła myślę, że ponad tydzień by pociągnęła. :)  Kupię ponownie , aczkolwiek spróbuję nieco inny wzorek.
  • Główka do szczoteczki elektrycznej Precision Clean - Spisała się u mnie dzielnie przez 3 miesiące. :) Kupię ponownie, jak wykończę obecne 3d White.

PAZNOKCIE
  • Isana, zmywacz do paznokci o zapachu nagietka - pojawia się w każdym denku. Mój ulubiony. Kupię ponownie.
  • Sally Hansen, Double Duty, Baza i Top Coat - Dla mnie produkty z Sally Hansen są najlepsze. I tym razem się nie zawiodłam. Niestety w gąszczu Top Coat'ów mi zgęstniał.
  • Sally Hansen, Insta - Dri , 30 sekundowy wysuszacz do lakieru - co ja mogę powiedzieć. Ulubieniec. Zaczęłam kolejne opakowanie.  Kupię ponownie.
  • OPI, Top Coat (Utwardzacz do lakieru) - prawdę mówiąc przeleżał u mnie miesiące i kompletnie nie pamiętam jak się spisuje...
WŁOSY
  • L`Oreal, Elseve Arginine Resist x3, Szampon wzmacniający do włosów osłabionych i z tendencją do wypadania -Jak na razie bardzo się polubiliśmy. Nie obciążał i całkiem dobrze rozczesywały się po nim włosy. Kupię ponownie.
  • Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon wzmacniający do włosów cienkich, delikatnych i ze skłonnością do wypadania - świetny szampon do zmywania olejów i do używania co jakiś czas w celu oczyszczenia. Kupię ponownie.
  • Pantene Pro-V Szampon z Odżywką do włosów 2w1 Ochrona Koloru i Blask oraz Szampon  Ochrona Koloru i Blask - Na początku bardzo lubiłam szampony z Pantene. Ale niestety po zużyciu kilku opakowań niestety włosy zaczęły być obciążone i  nie wyglądały już tak ładnie jak przy pierwszej, drugiej buteleczce. Przerzuciłam się na Garnier i powyższy L'Oreal. 
  • Batiste Dry Shampoo Suchy szampon blush - Pięknie pachniał, a zapach utrzymywał się na włosach dość długo, średnio był wydajny, ale na promocjach chętnie będę go kupować. 
  • Nivea, Diamond Gloss, Lakier do włosów nadający diamentowy blask - Blasku nie dawał, ale bardzo dobrze utrwalał. Jeden z ulubionych lakierów choćby ze względu na fakt nie sklejania włosów! Kupię ponownie.

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię kremy Neutrogena :)

    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także. :) zdecydowanie moje ulubione.

      Usuń
  2. O proszę ile paznokciowych denek:) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kremy do rąk z Neutrogeny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. :) A ten z maliną nordycką cudownie pachnie.

      Usuń
  4. nie znam Twoich zdenkowanych niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele z nich jest naprawde godnych polecenia :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten zmywacz <3
    Mi również powoli sięga dna i muszę się wybrać do Rossmanna po nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają nowe opakowania z tego co ostatnio widziałam. :D Mam nadzieję, ze zawartość się nie zmieniła. :D

      Usuń
  6. wysuszacz Sally Hansen uwielbiam, tak samo jak suchy szampon Batiste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że wysuszacz tak szybko gęstnieje :(

      Usuń
  7. Pantene jakoś mi nie pasuje, też obciąża mi włosy. Normalnie myję co 3 dzień włosy, a przy Pantene musiałam nawet codziennie. Do tego podrażniał mi skórę głowy. Batiste stoi w kolejce u mnie, na razie używam suchego szamponu z Balei, który jest mega wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez kilka pierwszych opakowań nie miałam problemu z Pantene. A teraz niestety się pojawił. A szkoda, bo pięknie pachną szampony Pantene i sa wydajne.

      Usuń
  8. Większości nie miałam, ale jest mi znana :) Batiste tak polubiłam, że nawet nie rozglądam się za innymi szamponami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bardzo dobry jest szampon z Isany, ktory w cenie promocyjnej jest o połowe tańszy od Batiste :) I wydajniejszy.

      Usuń
  9. Widzę, że masz końcówkę bloga angielska :) może wiesz gdzie dostane w Anglii(Bristol) sese i top poshe?

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam, ze zbierałaś to przez 3 miesiące. U mnie ten krem z neutrogeny w ogole się nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zimą mam spore problemy z dłońmi i u mnie całkiem nieźle się sprawdza :)

      Usuń
  11. Uwielbiam ten zmywacz Isana, kupiłam ostatnio tą wielką buteleczkę. :)

    OdpowiedzUsuń