Kreatywne choinki - KIT czy HIT?

Już niedługo w Naszych domach zaczniemy ubierać choinki. Sztuczne, prawdziwe, malutkie i po sam sufit. W każdym domu inna. Niepowtarzalna. Utrzymywana w jednym kolorze albo kolorowa. W każdym razie z tradycją. 
Kilka dni temu w internecie natknęłam się na kreatywne choinki. Niektóre bardzo mi się spodobały inne niekoniecznie, ale postanowiłam przedstawić Wam tutaj najciekawsze propozycje według mnie. :) Koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie
(zdjęcia do powiększenia)
 
1. Coś dla fanatyków książek czy na biurko akademickie! | 2. Jak dla mnie świetny pomysł np. na wystawę. | 3. Tablice kredowe moim zdaniem są fajnym pomysłem do pokoju dziecięcego.Taka propozycja to niezły pomysł także w jadalni np. | 4. Taka wisząca choinka mi się bardzo spodobała!
 5. Jak dla mnie rewelacja! Np w miniaturkowej wielkości do zrobienia własnego DIY - zamiast kupnej kartki. | 6. Ta także Nam się spodobała i stwierdziliśmy z niemężem, że niezła propozycja na świąteczną dekorację przedpokoju i jak nie zapomnimy to za jaaakiś czas zawiśnie taka u Nas. :) | 7. Na parapet? Idealnie! | 8. Chyba najprostsza z tych wszystkich.
9.  Rewelacja! | 10. Ta osobiście jakoś mnie nie przekonuje, haha. Aczkolwiek na noc mogę taką budować z wszystkich poduszek z łóżka. | 11. Gdyby tak jeszcze troszkę ją przyozdobić? | 12. Piękna!
              

zdjęcia pochodzą z mieszanych stron - grafika google.

Komentarze

  1. Ta wisząca jest super :P Szkoda, że nie mam zbytnio gdzie taką umieścić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w sumie ciężko też by było nie potłuc takich latających baniek! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiadomo - takiej żadna choinkopodobna bajerka nie zastąpi :)

      Usuń
  3. coś podobnego jak 1 (tylko, że dużo większe i ciekawiej wykonane) stało kiedyś w bibliotece uniwersyteckiej na mojej uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa. :D fajnie! :D w sumie trzeba pomysł Samorządowi mojej uczelni podsunąć :D

      Usuń
  4. Prawdopodobnie hit jednak tą prawdziwą też warto postawić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Przepiękne! Jestem zdecydowanie na tak! No może poza tą z poduszek właśnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przed praniem można coś ułożyć takiego :)

      Usuń
  6. Łał, niektóre są naprawdę świetne, ciężko zdecydować się, która najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. HIIIT, mega super wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne :) Z tymi odciskami dłoni zrobię, jak będę mieć dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to miałam pomysł. :) Dół dłoń męża, wyżej moja i jeszcze wyżej dzieciaczka! :)

      Usuń
  9. Niektóre są prześliczne, ale żadna nie zastąpi żywej, pachnącej choinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale zawsze inny pokój czy hol można tak ozdobić. :)

      Usuń
  10. mi sie podobaja, ale bardziej jako akcent niż taka całościow, ostateczna choinka na święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Hit, taka naścienna by się przydała, bo nie mam miejsca w pokoju na choinkę ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie pomysły fajne, ale nic jednak nie zastąpi prawdziwego drzewka (najlepiej jeszcze żywego) :) ja już się nie mogę doczekać świąt, choć tak szybko zawsze mijają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale samo oczekiwanie na święta jest cudowne! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty