FOTOKALENDARZ ADWENTOWY - podsumowanie projektu.

No i po świętach. 
Mam nadzieję, że to były dla Was wspaniałe święta. 
Pełne odpoczynku i spotkań rodzinnych.

Na blogach zaczął się czas podsumowań. 
Statystyk. Kosmetycznych odkryć. 
Kosmetycznych Bubli. Wszystkiego.
 Z całego roku. 
Planuję coś podobnego zrobić, ale obawiam się, że braknie mi czasu na zdjęcia.
 (zdjęcie do powiększenia)
 
Tak czy inaczej dzisiaj zacznę od podsumowania mojego udziału w projekcie organizowanym przez kameralną kalendarz adwentowy.

Projekt trwał od 1 do 24 grudnia, na każdy dzień było przypisane jedno hasło. Publikować zdjęcia można było na facebooku, instagramie czy na blogu.

Niestety mi nie udało się dodać wszystkich 24 zdjęć, a jedynie 20.  Zazwyczaj powodem był brak czasu, a pewnie i zdarzyło się, że zabrakło pomysłu. Ale nie zmienia to faktu, że jestem zadowolona z siebie. :)

Ostatniego dnia aparatu podczas Wigilii nie wyciągałam, ponieważ nie była to dla Nas najszczęśliwsza Wigilia. Przy stole wigilijnym zabrakło jednego członka rodziny...


Jeśli jesteście ciekawi jak u mnie wyglądały 3 tygodnie grudnia to zapraszam do dalszej części. :)


 

Dzień 1.
GADŻET - Pełno ich w moim pokoju. Pełno w domu. Ale są takie gadżety, które poza funkcjonalnością znaczą dla mnie coś więcej.
Dzień 2.
PYSZNIE - Jestem bardziej niż pewna, że jak pysznie w święta to między innymi z mandarynkami. Chociaż nie wiem co bardziej lubię smak czy zapach? 
Dzień 3.
MOJA PRACA - Jeszcze nie pracuję. Jak na razie się dokształcam w mam nadzieję przyszłym zawodzie.
Dzień 6
PREZENT - Kto nie lubi tak pięknie zapakowanych prezentów? Mi aż żal było je otwierać, ale ciekawość co MikołajNiemąż zapakował wzięła górę. :)
Dzień 7.
LENIWY PORANEK - Ja co prawda wtedy nie miałam czasu na leniuchowanie rano, ale za to odbiłam sobie to popołudniem i wieczorem.
Dzień 8.
RODZINA - To miłość. Dom. Szczęście. Wyjątkowe chwile. 
Dzień 9.
RELAKS - To wieczór z Ukochanym i włączonym ciekawym mniej lub bardziej filmem. A od blisko 8 lat niesamowicie relaksują mnie spacery z moim oczkiem w głowie.
Dzień 11.
KAWA - Uwielbiam. Ale klasycznej czarnej nie wypiję.
Dzień 12.
DŁONIE - Zwracam na nie ogromną uwagę, a sama zimą mam problem w utrzymaniu ich w należytym porządku. Aczkolwiek ostatnimi dniami jestem z nich (tfutfu) bardzo zadowolona.
Dzień 13.
SŁODKI - wieczór. Blog. Łóżko. Herbatniki maślano-czekoladowe. Uwielbiam tego typu połączenia.
Dzień 14.
MOJA PASJA - Pierwsze skrzypce gra fotografia. Ale na równi z nią idzie dziedzina, która coraz bardziej mnie interesuje i ciekawi - kryminalistyka.
Dzień 15.
BIAŁY - Pierwsze skojarzenie to biały puch. Ale on się spóźnił o kilka dni. Także jak biały to krawatka i skarpetki mojej kici.
Dzień 16.
NOWE - Czyli odhaczenie jednej rzeczy z mojej wishlisty. Knuckle rings. I kompletnie urocza świąteczna bluza.
Dzień 17.
MIŁOŚĆ - To między innymi mężczyzna, który od ponad 5 lat czyni mnie najszczęśliwszą kobietą na świecie.
Dzień 18.
NA STOLE Czyli co konsumują dziewczyny które połączył (jakkolwiek to zabrzmi:)) - BLOG.

Dzień 19.
JA.
Dzień 20.
WYGODNIE - Czyli pod ciepłym kocem, na wygodnym łóżku w dwójkę.
Dzień 21.
ULUBIONY KOLOR - To między innymi różowy. Na który postawiłam w tegoroczne święta.
Dzień 22.
DEKORACJA - W tym roku złote bombki i złote kokardki zdobią choinkę w moim pokoju. 

Dzień 23. 
CHOINKA - Nieduża, ale zmieściła pod sobą (hmm w sumie to trochę obok) niemały prezent dla kogoś :)



Brałyście udział w fotokalendarzu? 
Jeśli tak zostawcie link do siebie w komentarzu, chętnie zobaczę jak Wam udało się stworzyć własny kalendarz adwentowy. :)



Odzyskałam telefon dotykowy, także znów możecie mnie częściej spotkać na instagramie.  :)



PS. Z racji, że w grudniu głównie dodawałam zdjęcia na powyższy projekt w tym miesiącu nie pojawi się wpis " Grudzień - podsumowanie w zdjęciach." Te zdjęcia które nie załapały się do projektu, a pojawiły się na insta, pojawią się w styczniowym podsumowaniu. 

PS2. Zapraszam na mojego drugiego bloga, na którym pojawiają się tylko zdjęcia.

Komentarze

  1. złote gwiazdki czy złote kokardki? :D hehe :D
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za czujność! Już poprawione!
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Super pomysł, dowiedziałam się o nim troszkę za późno. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dużo tego typu projektów. :)

      Usuń
  3. w sumie to teraz żałuję że tego nie robilam jednak ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adwentowy pewnie będzie i za rok. :)

      Usuń
  4. Jak miło i świątecznie! <33 Zdjecie z niemężem najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojenyy jak ja Ci zazdroszczę tej kryminalistyki! Gdzie się uczysz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wykonane zadanie :) Szkoda że nie wiedziałam o tym bo chętnie sama dołączyłabym się do zabawy z fotokalendarzem :)
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze będą od stycznia kolejne, fajne projekty :)

      Usuń
  7. Też nie lubię czarnej kawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na szczęście nie jestem sama :) Bo jak widzę , że ludzie pochłaniają rano hektolitry kawy to aż .... :D

      Usuń
  8. Ciekawe zdjęcia :) A kotek jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w projekcie :) Piękne i klimatyczne zdjęcia, 9-tka to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za możliwość wzięcia udziału w projekcie. :)

      Usuń
  10. Cześć, zostałaś/leś nominowany do LBA,
    więcej informacji na moim blogu
    http://martaikaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, postaram się niedługo odpowiedzieć. :)

      Usuń
  11. Wszystkie zdjęcia bardzo udane! Podobało mi się w tym wyzwaniu to, że mogłam podglądać, jak inni uczestnicy sobie radzą, a przy okazji dzięki podsumowaniom poznaję wszystkich odrobinę lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty