(02.12) DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY.

Czy ktoś kto przegląda blogi jeszcze nie słyszał o darmowym dniu dostawy
Tak myślałam.

Aczkolwiek, ja rok temu ogarnęłam się za późno i zamówienie złożyłam tylko w sklepie goldenrose zamawiając aż jeden lakier do paznokci. Czyste szaleństwo. W tym roku (na nieszczęście mojego portfela) zacnie przygotowuję się od wczoraj, a dziś skompletowałam całą listę!
Zresztą nie męczyłam Was postami z serii Rossmann 1+1, to sobie pozwoliłam na post o szaleństwie przedmikołajkowym, wybaczycie? :)

Ja w sumie staram/starałam się do koszyka wrzucać tylko najbardziej potrzebne mi rzeczy, ale no cóż. Chyba nie w każdym sklepie mi wyszło.

U mnie sklepem numer jeden jeśli chodzi o zamówienia internetowe jest ezebra. Kompletnie uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. I zdecydowanie zbyt czesto składam tam zamówienia. Mają bardzo duży asortyment i przyzwoite ceny! Do koszyka wpadła mi między innymi jagodowa maska kallosa, wysuszacz Sally Hansen i korektor z Catrice, którego nigdy nie mogę dorwać w hebe. 


Co prawda z iloko nigdy jeszcze zamówienia nie składałam, ale jestem w trakcie poszukiwań opaski w stylu pin-up, gdyż aktualnie przechodzę fazę koczka messy bun czy zwykłych koczków wypełnianych. W asortymencie poza ozdobami do włosów mają także biżuterię, szale czy paski.


Prawdopodobnie także skorzystam z zakupów na goodies.pl i zamówię kilka wosków. Polecicie jakieś świeże lub słodkie zapachy YC? :)

Kolejnym sklepem, który z urodą nie ma nic wspólnego, a w którym mam zamiar się zaopatrzyć w kilka rzeczy jest kukartka. Wierzcie lub nie, ale w swoim mieście wykupiłam już chyba wszystkie możliwe kartki z motywem love. Uwielbiam je dawać bez okazji, kitrać gdzieś między rzeczy niemęża i oglądać Jego uśmiech po znalezieniu niby zwykłej, kolorowej kartki papieru! :)


Dużo dobrego słyszałam o pomadkach z Golden Rose, dlatego na pewno skuszę się na jakąś propozycje ze sklepu beauty-styl . Najbardziej moją uwagę przykuwają nudziaki i jasne róże. A może by tak coś ciemniejszego na jesień? A, no i zapomniałam o lakierach GR, które naprawde lubię za trwałość i pędzelki (w przypadku rich color).


I to by było na tyle. :) Oczywiście nie wiem czy we wszystkich z zamierzonych sklepów uda mi się złożyć zamówienie, gdyż może wystąpić (tak jak rok temu w kilku sklepach) minimalny próg cenowy.

Koniecznie dajcie znać w jakim sklepie wy składacie zamówienie i co planujecie zakupić!


Osobiście nie zamawiam nic z tych sklepów, ale widziałam, że np dziewczyny na blogach polecają:
  • cocolita (bardzo lubię tą drogerię, ale z racji, że zawsze odbieram osobiście to z zamówieniami się wstrzymam)
  • ekobieca
  • bodyland 
  • sephora 
  • organeo 
  • mintishop (przeglądałam ich ofertę, ale jakoś cenowo bardziej zachęciła mnie ezebra)
  • bandi
  • eveline (kosmetyki Eveline bardzo lubię, także jak ktoś nie ma dostępu do ich produktów stacjonarnie to wydaje mi się, że warto zerknąć. :) )
  • wispol (osobiście mam tą drogerię pod nosem, więc nie będe się wygłupiać z zamówieniem, ale szczerze polecam osobom, które nie mieszkają na podkarpaciu, gdyż Wispol ma naprawde przystępne ceny i duży asortyment)
Całą listę sklepów biorących udział w DDD znajdziecie tutaj.


http://instagram.com/grimagee    https://www.facebook.com/grimagee   http://grimagee-foto.blogspot.com/   http://grimagee.blogspot.com/2014/10/zadaj-mi-pytanie-anonimowo.html    grimagee@wp.pl   https://plus.google.com/u/0/107382540472699642037/posts

Komentarze

  1. ja z e-zebra na pewno coś zamówię :D i to właśnie tak samo jak u ciebie maskę jagodową i wysuszacz z Sally Hansen na 100% :D te ceny są naprawdę niskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa tylko mi nie wykupcie wszystkiego! :)

      Usuń
  2. Również czekam już na jutrzejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie chyb anie dopadło,to SZALEŃSTWO :p
    Zamówię jedynie kilka ROSYJSKICH kosmetyków i tusz do rzęs od BOURJOIS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kosmetyki rosyjskie jakoś nie kuszą wcale. :)

      Usuń
  4. Ja zamawiam tylko z ezebry. A co to za maska jagodowa??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Maskę zamawiam dla zapachu :D

      Usuń
  5. Ja mam pisać prace i robić obliczenia, a mam już z 30 zakładek na ezebrze otworzone ;):P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kuś kobieto.. ja nie mogę nic kupować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta idą, masz moje przyzwolenie! :D

      Usuń
  7. Chyba też zamówię coś z zebry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zdecydowanie nie zamawiam nic i staram sie nie payrzec na to wszytsko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie ciężko omijać te posty jak paczuchy już podocierają do dziewczyn :D

      Usuń
  9. Ja dzisiaj przepadłam kompletnie jeżeli chodzi o buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście boję się kupować buty online! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty