12 listopada 2014

Ulubieńcy kosmetyczni października!

Wracam po przerwie. Z jednej strony przerwa była niedługa, ale z drugiej strony w sam raz na zregenerowanie sił. W połowie listopada wracam z postem o ulubionych produktach ubiegłego miesiąca! Pielęgnacja, kolorówka i zapach! A za kilka dni pojawi się post z niekosmetycznymi ulubieńcami ostatnich miesięcy.
 Co i dlaczego znalazło się na zdjęciu?

Ziaja, Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień / na noc - Jak dla mnie jest to produkt w kategorii strzał w dziesiątkę. Opisywałam go ponad miesiąc temu w tym poście. Zostało mi ok 1/3 opakowania, ale wiem, że będzie to produkt stale goszczący w mojej łazience. Jego cena w zależności od drogerii to ok 8-10 zł.

Victoria's Secret Bombshell Seduction - Zapach jest po prostu mój. Owocowo - kwiatowy, delikatny. Przepięknie pachnie na ubraniach po kilku godzinach. Utrzymuje się długo. Na kominie wyczuwam go dość intensywnie nawet po 3 dniach :)  Cena to ok 55$, na ebayu zaczyna się od 70$.

Bioelixire, Argan Oil Serum do włosów z olejkiem arganowym - Właśnie wykańczam drugą buteleczkę, a trzecia czeka już w szafce na swoją kolej. Bardzo tani, bardzo dobry, bardzo wydajny, pięknie pachnący produkt. Dużo więcej pisałam o nim tutaj. Cena ok 6 zł.

Lovely, Curling Pump Up - O tym tuszu dużo pisać nie trzeba! :)  Jeden z tańszych jaki używam, a do tego jeden z lepszych! :) Koniecznie mu się przyjrzyjcie teraz na promocji 1+1 w Rossmannie. Cena to bodajże 8 zł z groszami.


Garnier  Płyn micelarny 3w1 - To chyba kolejny produkt, który każdy zna! Porobiłam mu nawet jakiś czas zdjęcia do pozachwycania się nad nim na blogu, ale nie wiem czy jest sens, jak w sieci roi sie od opinii na jego temat. :) Dopóki nie zaczęłam używać tego micela, myślałam, że Tołpa jest idealna. Na dzień dzisiejszy to moja 3 buteleczka i przymierzam się do kolejnego zakupu! :) Kompletny ulubieniec ostatnich miesięcy! Ceny wahają się od 12 zł (na promocji) do 23 zł w cenie regularnej w hipermarketach.


http://instagram.com/grimagee    https://www.facebook.com/grimagee   http://grimagee-foto.blogspot.com/   http://grimagee.blogspot.com/2014/10/zadaj-mi-pytanie-anonimowo.html    grimagee@wp.pl   https://plus.google.com/u/0/107382540472699642037/posts

25 komentarzy:

  1. Garniera też mam i też uwielbiam! Na początku nie mogłam się troche przyzwyczaić do tak wielkiej butli, ale teraz jestem mniej więcej w połowie i widzę już tylko same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jego plus :) Choć niby cena czasami zaporowa, ~20 zł, ale w końcu jaka pojemność. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie tylko u mnie się sprawdzają. :)

      Usuń
  3. Znam tylko zapach, ale nie miała, go, tylko powąchałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapachu wcześniej nie znałam. :)

      Usuń
  4. Mam ten żel z peelingiem ale czeka aż wykończę poprzedników. Mam nadzieję że u mnie się sprawdzi. Jak tylko wykończę tusze do rzęs, na pewno wypróbuje ten, bo teraz (nareszcie) mam dostęp do szafy Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób z tego co widzę polubiła się z żółtkiem od Lovely :)

      Usuń
  5. Muszę dorwać tego micela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel ma być na dniach w Tesco w promocji za 12 lub 13 zł :)

      Usuń
  6. Miałam ten tusz a Garniera cały czas używam i jestem zadowolona, czeka też w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wszystkie kosmetyki, które stały się Twoimi ulubionymi mam zamiar wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u Ciebie się spiszą! :)

      Usuń
  8. Ten tusz i micel to również moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz niezły, a ten żel z Ziaji u mnie porażka...

    OdpowiedzUsuń
  10. tusz i serum znam :))) też bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  11. No i przekonałaś mnie to tego Garniera w Super-Pharmie i nie żałuje, dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum na końcówki tez mam i nawet jestem zadowolona, z kolei zachwytów nad płynem z Garniera nie podzielam. U mnie się nie sprawdził kompletnie. Może właśnie przez mase pozytywnych opinii sięgnęłam po niego i się nie mile rozczarowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię micela i tusz Lovely, ale wypadają mi po nim rzęsy. Nie wiem czy jeszcze kiedyś się na niego zdecyduję. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam Garniera i uwielbiam! :) a o tym żelu z ziaji już któryś raz słyszę i zastanawiam się czy nie kupić bo mam teraz problemy z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  15. first visit
    blog's brilliant I really like

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam tlyko ten olejek arganowy i fkatycznie jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń