ZADAJ MI PYTANIE - anonimowo!

Cześć.
Co u Was słychać?
W moim życiu ostatnio doświadczam paraboli. Raz mam tak dużo wolnego czasu, że nie mam pojęcia co z nim zrobić, a kilka dni później nagromadzi mi się tyle spraw na głowie, że nie mam czasu nawet zrobić sobie nawet najzwyklejszego makijażu. No i od kilku dni trwam na czubku paraboli i nie zapowiada się, bym szybko z niej zbiegła w dół. 
W ostatnim czasie doszło Was dość dużo do grona obserwujących (za co Wam gorąco dziękuję!:)) i postanowiłam troszkę o sobie poopowiadać, ale tym razem nie co według mnie jest ciekawe, a co Was może interesować. Słynnego ask'a nie prowadzę, bo mimo próby, nie bardzo ogarnęłam głupie pytania zupełnie przypadkowych osób. W maju na blogu pojawił się u mnie TAG, w którym dużo, bo aż w 50 punktach ujawniłam coś o sobie. Ale jeśli macie ochotę wiedzieć o mnie coś więcej, coś innego bądź coś ciekawszego niż to co napisałam tam wypełnijcie poniższy formularz. :) Odpowiedzi pojawią się za jakiś czas na blogu.


Tak jak wyżej napisane - pytania są anonimowe i wygląda to w ten sposób:

Komentarze

Popularne posty