2 października 2014

WRZESIEŃ - podsumowanie w zdjęciach.

Wrzesień był dla mnie miesiącem stresującym i opartym głównie na pisaniu pracy.
Ale jak przejrzałam swoje zdjęcia z instagramu z tego miesiąca to chyba nie mam na co narzekać. :)


1-3. Selficzków we wrześniu nie brakowało. | 4. Mimo, że za oknem było całkiem ciepło jak na wrzesień, ja się już przerzuciłam na dresy! | 5. Nic tak nie cieszy jak kwiaty bez okazji! <3 | 6. Zdarzały mi się też chwile odpoczynku, wtedy łapałam czasopismo, które swego czasu udawało mi się czytać miesiąc w miesiąc. | 7. Umilacz przy pisaniu pracy. | 8. Poszłam po gumiaki, wróciłam do domu z kurtką, koturnami, kosmetykami i różą, oczywiście bez gumiaków. :) | 9. Niedzielne popołudnia. | 10. Wieczory przy Buzzie z kuzynem i chłopakiem. | 11. Ewentualnie wieczór przy planszówce z siostrą i chłopakiem. :) | 12. Wnusie babci. <3 | 13. Leniwiec, zwany dalej kotem. | 14. 15. Kompletny ulubieniec ostatnich tygodni! | 16. Takiej jesieni nie lubię! 



8 komentarzy: