13 października 2014

TAG na TAK! Czyli common white girl.

Jakiś czas temu na youtubie i blogach natknęłam się na tag common white girl i stwierdziłam, że w leniwy, niedzielny wieczór go napiszę. Minutka osiem i będzie. Ale żeby nie było nudno, ubzdurałam sobie, że zamiast samych odpowiedzi pojawią się także zdjęcia, i z minuty osiem zrobiło się 1,5h! A, że dochodzi północ to post dodany został dziś, czyli w poniedziałek, no bo o północy już każdy spał - PRAWDA? :)

1.Ulubione picie ze Starbucks'a?
We Starbucksie bywam rzadko. Nie ogarniam tego boomu na tą kawiarnie - zdecydowanie wolę inne miejsca, ale jak już mam ochotę na coś zimnego to wybieram frappuccino .

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Jeśli chodzi o codzienny makijaż to ok 20 minut, fryzura 3 min (rozpuszczone) - 30 minut (loki). Także w godzince się zamykam.

3.Ile "selfies" robisz dziennie?
Są dni a często i tygodnie bez ani jednego selfie. :)

4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
To pomału moje uzależnienie. Zdjęć: 463 , a followersów:325 .
http://instagram.com/grimagee

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
LOL nigdy... OMG jak mi sie "wymsknie" to tylko w słowie pisanym.

6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Nie wiem jak rozumiec to pytanie. Jeśli chodzi o to czy nowo zakupioną rzecz ubieram tylko raz , no to oczywiście, że nie. A jeśli chodzi o ubieranie ciuchów pod rząd to oczywiście, że spodni czy bluz nie wrzucam po jednym razie do prania.

7.Jesteś rasistką?
Nie.

8.Ile masz tweetów?
Nie mam tweetera.

9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Instagram!

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Spacery. Filmy. Wygłupy. Rozmowy. Zdjęcia. Blog. Gry.
11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Ojej, tu mogłabym wymieniać i wymieniać! Ale na pewno PannaJoannaMakeUp, nudziara pl, ALISSVLOGCHANNEL, callmeblondieee, sandrynshenn.

12.Jak często malujesz paznokcie?
W zależności od lakieru i od tego ile wytrwa u mnie na paznokciach to jest od co 2 do co 5 dni.

13.Jesteś zakupocholiczką?
Nie, nie jestem, chyba nie! :)
14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Może z raz?

15.Czy posiadasz dużo ubrań?
Tak, ale w sporej części nie chodzę. Powiedzcie mi, że też tak macie!


16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
No cóż, często!
17.Robisz makijaż codziennie?
Raczej tak, chyba, że nie planuję wyjścia to nie.

18.Jakie są twoje oceny w szkole?
Szkołę skończyłam 4 lata temu. A jeśli chodzi o studia i oceny to zupełnie inna bajka. :)

19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach lub w spiętych w kok, także do stylizacji im daleko. A kręcę je i tapiruję tak raz na tydzień.

I to by było na tyle.
Jeśli robiłyście ten tag to dajcie znać, chętnie go poczytam u Was. :)

 
*wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego instagrama.

23 komentarze:

  1. Fajne selfie :D i czy ja tam widzę Lody u Myszki? Lody u Myszki?! Nie jadłam ich jeszcze w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak Myszka! :) Lody się w smaku nie zmieniły, a też jadłam ostatnio chyba 2 lata temu! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też go bardzo lubię, ale niestety nie umiem sama robić! :D

      Usuń
  3. Ale mi narobiłaś ochoty na jakąś pyszną kawkę! Ja od czasu do czasu lubię zaszaleć w starbucksie, ale tez najbardziej lubię frappucino :) A niedługo koniecznie muszę polecieć na pumpkin spice latte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pumpkin spice latte nie piłam, ale chętnie wypróbuję przy okazji mojej wizyty w Starbucksie :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia,od dawna obserwuję cię na Instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog - bardzo ładne zdjęcia :) Też miałam ubrania które leżały w szafie i w nich nie chodziłam ale przeczytałam tą notkę i komentarze na blogu Aniamaluje http://www.aniamaluje.com/2014/09/zycie-jest-za-krotkie-na-baweniane-gacie.html i zmieniłam nastawienie -polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      W wolnym czasie odwiedzę link! :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny tag, fajnie, że dodałaś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi... choć niektóre pytania dziwne :D Tak, ja również mam ciuchy których nie noszę, ale nie mam pojęcia czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i średnio pasujące do tytułu tagu, ale mniejsza o to! :D

      Usuń
  8. Fajny TAG. Chyba go sobie pozwolę zapożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten tag :) Widać że faktycznie długo siedziałaś nad nim bo się postarałaś o dużą porcję zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń