9 października 2014

Nie udało się.

Niestety mi się nie udało.
Nawał pracy i kompletny brak czasu, 
a przez jakiś czas problemy z internetem w telefonie sprawiły, 
że fit foto wyzwanie zakończyłam po siedmiu dniach! :(
#woda , #fit gadżet, #strój do ćwiczeń, #książka
#coś zimnego, #relaks, #słabość.

Bardzo chętnie wezmę jeszcze w czymś podobny udział, ale kiedy zdecydowanie zwolnię tempo i będę mogła obiecać systematyczność w dodawaniu zdjęć. :)

a tymczasem Was ściskam i uciekam zaraz spać! :)

5 komentarzy:

  1. Ja niestety też poległam :( Raz to brak czasu a dwa to słaby dostęp do internetu :/ No szkoda, może innym razem nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Ci się nie udało :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiedziałam, że u mnie by to nie wypaliło, więc dałam sobie spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się nie udało niestety :( Ale w listopadzie kolejna edycja :)

    OdpowiedzUsuń