hello OCTOBER.

Prawdę mówiąc ta notka miała się nie ukazywać tutaj, jedynie miało to wszystko zostać przelane na papier, ale z racji, że na 5 celów jakie sobie postawiłam 4 z nich są na zdjęciu, które wpadło mi przypadkiem, kiedy przeglądałam weheartit to postanowiłam jednak napisać krótki post, tym bardziej, że blog pokazał mi ostatnio, że jest doskonałym motorem do działań (tak było z wishlistą, ale o tym za jakiś czas! :) )

źródło: http://weheartit.com

Zdrowe odżywianie - Całkiem nieźle szło mi przed wakacjami, niestety nadmorskie smakołyki, wieczory przy grach czy grillu jakoś mnie rozpuściły. Dlatego niech pierwszy października będzie dniem, w którym powrócę do poprzednich nawyków.
Pić dużo wody - Tak samo jak wyżej, wcześniej pochłaniałam ją litrami, teraz jakoś się odzwyczaiłam i przerzuciłam na soki pomarańczowe. Mam zamiar znów wrócić do nawyku picia czystej wody.
Wysypiać się - I nabrać nawyk wczesnego wstawania. Niby radykalnie duża zmiana mnie nie czeka, bo gdy mam wolny dzień śpię do 9-9:30, ale jednak chciałabym się przerzucić na pobudki w granicach godziny 8:00.
Ruch - Zimno, ponuro, nie chce mi się. Rok temu dość podobnie zaczęłam tą notkę. W tym roku jest dość podobnie, ale już całkiem wymówki wszelakiego typu nie wchodzą w grę (ostatnio jeszcze się zdarzyło, że nie chce mi się dojeżdżać na siłownię) ponieważ pod nosem otworzyli mi ogromny klub fitness, także no cóż, buty i strój w plecak i trzeba się ruszyć z domu! :)
Ostatnią rzeczą, której nie ma na zdjęciu, a w której chciałabym się poprawić jest fotografowanie. Kiedyś fociłam wszystko i wszystkich, a karta 8gb musiała być na bieżąco czyszczona! Ostatnimi miesiącami aparat poszedł w odstawkę, a ja zaczęłam za nim tęsknić. Dlatego też założyłam bloga, na którego Was zapraszam, który będzie moim pamiętnikiem zdjęciowym i motywacją by z każdego dnia znaleźć jakąś chwilę, którą chcę zamknąć w kadrze.

a Wy macie jakieś postanowienia? 


Komentarze

  1. Zdecydowanie powinnam podpisać się pod wszystkimi Twoimi postanowieniami, ale jakoś wiecznie jest mi z tym nie po drodze :/

    OdpowiedzUsuń
  2. przestawiłam się z wody na soki i to własnie pomarańczowe i.... nabawiłam się zapalenia błony sluzowej żołądka, za dużo kwasu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za ten komentarz! :)
      w takim razie odstawiam soki, bo ostatnio piłam je hektolitrami!

      Usuń
  3. Zawsze mam jakieś postanowienia. Tym razem skupiam się na ruchu fizycznym , bo zimą jest trudniej zebrać się za ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. witamy pazdziernik! ;) Ja mam zamiar zaczac cwiczyc, ale watpie ze to wyjdzie;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie rozróżniam smaki wód. :D Mi wchodzi tak naprawdę jedynie żywiec zdrój niegazowana. :D

      Usuń
    2. Ja też! Mnie pasuje Cisowianka niegazowana ;-)

      Usuń
  6. Ja zaczęłam swoje zdrowe żywienie i picie dużej ilości wody już na początku września. Samopoczucie +100!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super ! :) Utwierdzasz tylko w fakcie, że warto ! :)

      Usuń
  7. Ja zaczęłam się odchudzać, i postanowiłam więcej nad sobą pracować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia w dążeniu do celu! :*

      Usuń
  8. ja staram się zdrowo jeść i pić dużo wody, wstawanie około 8 już opanowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się trochę zapuściłam w pielęgnacji, więc tutaj muszę się mocno poprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty