3 filmy,które polecam !

Jesień i zima to pory roku, kiedy najchętniej oglądamy wraz z moją drugą połówką filmy. Co prawda mamy dość odmienne gusta, ale w jednym się zgadzamy - są to komedie.
Postanowiłam stworzyć serię pod tytułem : 3 filmy, które polecam i raz na jakiś czas dodawać tutaj swoją top trójkę! Gatunki będę zróżnicowane, ale jednak królować będą komedie, komedie romantyczne i dramaty. Jeśli też lubicie wieczory spędzać przed tv to zapraszam do czytania dalej. :)


 

                                                                           PIERWSZY FILM                                                                    

Bez mojej zgody (2009)
Dramat obyczajowy.
Sara i Brian podejmują decyzję o leczeniu poważnie chorej córki. Relacje rodzinne ulegają znacznemu pogorszeniu, gdy młodsza z sióstr odkrywa tajemnicę związaną z jej narodzinami.

Film piękny, wzruszający i momentami ciężko było powstrzymać łzy. Ja oglądałam go po wykładach w Hospicjum i wiem, że też "aura' panująca wkoło bardzo się przyczyniła do tego jak odebrałam ten film.
                                                                                              DRUGI FILM                                                                                          

Millerowie (2013)
Komedia
Okradziony z towaru dealer David musi w ramach zadośćuczynienia przywieźć z Meksyku dużą dostawę narkotyków. Dla niepoznaki organizuje więc wymyśloną rodzinę.

No cóż, wątpię by był ktoś kto nie słyszał o tej komedii. My uśmialiśmy się na niej niesamowicie. No i do tego Aniston, którą osobiście uwielbiam.
                                                                                             TRZECI FILM                                                                                          

Oświadczyny po irlandzku (2010)
Komedia romantyczna
Amerykanka Anna wyrusza do Irlandii, gdzie przebywa jej chłopak, aby wykorzystując tamtejszą tradycję, 29 lutego oświadczyć się swojemu wybrańcowi.

Jedna z piękniejszych komedii romantycznych jakie widziałam. Kompletnie inna od tych typowych romansideł, kiedy koniec znamy już po 10 minutach od rozpoczęcia filmu. Naprawdę polecam.


Zdjęcia i opis pochodzą ze strony www.filmweb.pl.


 

http://instagram.com/grimagee    https://www.facebook.com/grimagee   http://grimagee-foto.blogspot.com/   http://grimagee.blogspot.com/2014/10/zadaj-mi-pytanie-anonimowo.html    grimagee@wp.pl   https://plus.google.com/u/0/107382540472699642037/posts 
 

Komentarze

  1. Widziałam je wszystkie i mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 pierwsze oglądałam, a tego trzeciego nie :) ale nadrobię!

    Mam bardzo podobne zdanie na temat obu.
    A Millerowie bardzo fajni! Naśmiałam się nieźle :) bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych filmów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z nich ale z chęcią zobaczę :) Polecam Ci piękny film (chyba, że już widziałaś) : "Gwiazd naszych wina". Bardzo wzruszający i na prawdę cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam, także wielkie dzięki za polecenie :) Już trafił do listy tych do obejrzenia. :)

      Usuń
  5. "Bez mojej zgody" chętnie bym obejrzała. Pozostałe filmy wydaje mi się, że widziałam, ale chętnie bym sobie je przypomniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bez mojej zgody czytałam tylko książkę, ale również była rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych filmów nie znma - gdy znajdę chwilę chętnie się zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że gatunki mamy te same ulubione :D
    I wgl cieszę się z takiej serii, będę wypatrywać kolejnych wpisów z niej :)
    Pierwszy ze zestawienia widziałam i także jestem na tak - ogólnie lubię takie filmy o zmaganiu się z chorobami i sporo takich oglądałam :)
    2 mam zamiar obejrzeć, a 3 od dzisiaj także :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatniej pozycji nie znam i muszę to nadrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie widziałam tylko 'Millerów', ale chętnie obejrzę :) pozostałe świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa z nich oglądałam. "Oświadczyny po irlandzku" to świetny film, bardzo mi się podobał, mimo zakończenia które można przewidzieć i tak wydaje się nietypowy i inny od wszystkich. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam wszystkie :), dwa pierwsze świetne, trzeci niezbyt przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam żadnego. Muszę koniecznie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty