Manuk tu, manuk tam - manuka każdy zna!

Są kosmetyki, które lubię bo tak.
Są kosmetyki, które lubię bo mają po prostu ładny zapach i/lub opakowanie.
Są też kosmetyki, które lubię bo mam za co.
Dziś o produkcie, który do koszyka wpadł mi w lipcu i zdecydowanie wpisuję go w kategorię trzecią.

Ja zakupów z tej serii nie dokonałam hurtowo, a pojedynczo. Ogólnie obok sklepu Ziaji nigdy nie przechodzę obojętnie. Czuję tam jakieś przyciąganie. Muszę coś kupić. Choćby jedną jedyną maseczkę. Wtedy wpadł mi do koszyka żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/na noc (jeszcze zanim wiedziałam, że będzie głośno o tych produktach), później pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom, a wczoraj tonik zwężający pory na dzień/na noc.


źródło: wizaż.pl
 
 
Poza tymi kosmetykami seria Ziaja Oczyszczanie Liście Manuka zawiera także:
  • Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc
  • Krem nawilżający balans korygująco - ściągający
  • Reduktor zmian potrądzikowych
  • Żel myjący normalizujący dzień/noc
O kremie nawilżającym jakoś dobrze nigdzie nie mogę przeczytać (mam próbkę, ale nie wiem czy 2-3 razy wystarczą do tego by znienawidzić bądź pokochać produkt) , ale kusi mnie jeszcze żel myjący normalizujący.


Wracając do żelu peelingującego jestem bardzo zadowolona i mogę wymienić same jego zalety!
  • Opakowanie - Pompka, więc czego chcieć więcej? Dozuje się doskonale, ja zazwyczaj używam 2-3 pompeczek do jednorazowego mycia. Wszystkie produkty z seriii oczyszczającej LM są utrzymywane w kolorach biel - zieleń. Buteleczka jak widać jest przezroczysta i z tyłu zawiera wszystkie potrzebne informacje na temat żelu. Pojemność to 200 ml.
  • Zapach - Jest bardzo orzeźwiający, ale nie umiem go do niczego porównać!
  • Działanie - Na początku muszę zaznaczyć, że jest to jeden z produktów, który uwielbiam stosować i przy którym nauczyłam się systematyczności! :) 
    Używam go praktycznie codziennie rano i wieczorem (po wcześniejszym dokładnym demakijażu twarzy.) Cera po jego regularnym stosowaniu stała się gładka, odżywiona i pełna blasku (nosek mi się świeci po nim, hah!) ! Pory zostały zmniejszone. Nie odczuwam napięcia skóry ani wysuszenia, nawilżenia również nie czuję.
    Delikatnie złuszcza martwy naskórek.
    Zawsze na dzień i na noc po oczyszczeniu buzi stosuje nawilżający krem z ziaji kozie mleko i współgrają ze sobą bardzo dobrze.
  • Cena - Regularna to granica 8-10 zł! 
  • Wydajność - bardzo dobra! Przy codziennym stosowaniu 2x dziennie starsza na ok 3 miesiące.
  • Skład:

Używałyście coś z tej serii? I jak wasze odczucia? 



Komentarze

  1. Ja jeszcze nie miałam do czynienia z tą serią, ale zainteresowała mnie. Pomyślałam, że przeczekam wysyp, jak wszyscy kupują i opisują, zobaczę, co z tego będzie. Na razie jeszcze nie wiem, czy kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co spotkałam się z pozytywnymi opiniami nt tej serii :) Jedynie tak jak pisałam krem nie łapie tyle pochwał.

      Usuń
  2. Oj widzę, że będę musiała skusić się na coś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, ciezko ominac szał na te serie... ale nie uzywam. Za duzo mam zapasow:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie testuję żel do mycia twarzy, krem z kwasami oraz żel punktowy. Na dzień dzisiejszy jestem zadowolona ale dokładne rezultaty zobaczę dopiero po skończeniu opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie wykańczam ten żel i na pewno zakupię ponownie. :)

      Usuń
  5. a ja jeszcze nic nie mam z tej serii..aż wstyd przyznać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam próbkę kremu, a teraz używam toniku i jestem zadowolona i chyba sie skuszę na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam żel, ale kusi mnie pasta, tonik i krem ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używałam całej serii i najbardziej mi do gustu przypadła pasta przeciw zaskórnikom. :) ale jestem jeszcze w trakcie testowania reszty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pastę użyłam na rasie 2 czy 3 razy i póki co powyciągała mi wszystko co siedziało pod skórą! Jestem jak n razie zadowolona, zobaczymy co będzie po większym jej zuzyciu :)

      Usuń
  9. Jakoś nie kusi mnie ta seria. A w ogóle do jakiej ona jest cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest do cery : mieszanej, tłustej i normalnej. :)

      Usuń
  10. Ja JESZCZE nie miałam nic z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja JESZCZE nie miałam nic z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie totalna klapa z tą serią...

    OdpowiedzUsuń
  13. mam całą serię, krem na dzień i żel peelingujący to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie slyszalam jeszcze wogole o tej serii :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Może następnym razem go wypróbuję :) Teraz mam zwykły żel do mycia z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jutro się zaopatrzę w kilka Manuk :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty