Fotorelacja z wakacji nad Bałtykiem |GDYNIA i JAK SPĘDZAŁAM WOLNY CZAS|

Dzisiaj ostatni post z serii wakacyjnej.
Muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się pisało te posty, gdyż co chwile wracały wspomnienia. :)

* CHAŁUPY
* AKWARIUM GDYŃSKIE
* SOPOT I GDAŃSK 

*WŁADYSŁAWOWO I JURATA

Dzisiaj pozostałe zdjęcia z Naszego pobytu w Gdyni.



(post zawinięty z racji dużej ilości zdjęć)


 /SeaTowers/
 /Zabawy z ciocią w robienie zupy z kamieni. :)/
 /Jak gofry to tylko nad morzem! Pierwszy raz jadłam gofry z nutellą - pyszota!/
 /Muszę przyznać, że pogodę mieliśmy naprawdę piękną!/
/ Niemalże każdego wieczoru graliśmy w coś! 'Kim jestem?' , 'Monopoly', 'Tabu' Takie wieczorne rytuały. :) /
 /Najpyszniejsze rybki jakie jadłam zjecie na Kutrze GDY-50, Który znajduje się na przeciwko Akwarium Gdyńskiego! Narobić Wam smaka?  ależ proszę! /
 /Selfieeee!/
/SeaTowers/
/ Kurczak w żurawinie; Zupa rybna - przepyszna!; Naleśnik z nutellą, był taaaki malutki! :O; Zakupy niekontrolowane/
 /Chałupy - widok z okna na Zatokę Pucką! Pięknie/
/ Jestem jeszcze staromodna. :) /
/Koty to moja ogromna miłość, na zdjęciu Lara i Rudy!/



I to by było na tyle!
Mam nadzieję, że Wasze wakacje były równie fajne jak moje! 
Teraz pozostaje odliczać do kolejnego lata! :)



Komentarze

  1. jade nad polskie morze w okolicach pazdzienrikahc i juz sie nie moge doczekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! :)))
    gofry - smak morza! :)
    wyjazd jeszcze przede mną, ale supcio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      to prawda, nigdzie gofry nie smakują tak jak nad morzem! <3
      udanego wyjazdu w takim razie życzę i tak po cichutku zazdroszczę. :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę każdemu, komu udało się choć na kilka dni wyskoczyć nad nasz polski Bałtyk. Uwielbiam nasze morze i żałuję strasznie, że tak rzadko mam okazję nad nim bywać. Jakbym mogła, to najchętniej zamieszkałabym w chatce nad samym morzem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo ja! Mieszkam prawie w górach , a jednak ciągnie mnie nad morze, koniecznie Nasze polskie! Jeżdżę tam od dzieciaka i każde wolne dni, tygodnie, które udaje mi się tam spędzić są jednymi z piękniejszych!

      Usuń
  4. Ja jestem za wysyłaniem kartek! Uwielbiam je dostawać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak i ja! :) I nie wiem co sprawia większą radość tak naprawdę. :)

      Usuń
  5. Uwielbiam polskie morze,za rok koniecznie się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty