Fit Foto Wyzwanie!

Cześć i czołem!

No tak.
Bloga prowadzę już dość długi czas, ale nie podejmowałam się jeszcze żadnego wyzwania, które niejednokrotnie różne blogerki organizowały . Miałam w planach podjąć się wyzwania Przeżyć miesiąc za mniej niż 50 zł, ale zdecydowanie na lepsze wyszło mi wprowadzenie do kosmetycznej diety odwyków kilkumiesięcznych. 

Pstrykam zdjęć dużo, czasami za dużo, a mój telefon mimo czystek - wiecznie jest spowolniony i obciążony zdjęciami, dlatego też postanowiłam wziąć udział w  fit foto wyzwanie, które organizuje Klara z bloga pinklifebyklara. Wyzwanie jest na cały miesiąc wrzesień i polega na tym aby codziennie pstryknąć jedno zdjęcie związane z hasłem przewodnim z poniższego opisu i wrzucić je na jakiś portal (blog/instagram/facebook).

Moje poczynania możecie śledzić na instagramie , a co 5 dni tutaj będzie pojawiała się notka z tymi 5 zdjęciami i jakimiś odniesieniami do nich, także serdecznie z a p r a s z a m ! :)




Bierzecie udział? 
Jeśli tak to napiszcie w  komentarzu link do swojego insta lub  facebooka  - chętnie będę się przyglądać jak Wam idzie! :)

Komentarze

  1. hehe fajne! będę wpadać na te podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyzwanie :) Może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Jak zdecydujesz się wziąć udział to zgłoś swój udział u Klary na blogu :)

      Usuń
  3. będę oglądać Twoje fit foto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym ćwiczyła, chętnie bym wzięła udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie FFW może motywować do ćwiczeń :)

      Usuń
  5. O super :) Ja się przyłączam i będę dodawać zdjęcia na instagramie :) Zaraz dodam z dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zgłoś swój udział u Klary na blogu :)

      Usuń
  6. Pomysł ciekawy, ale trzeba mieć czas i możliwość codziennego zajęcia się nim. Dla ludzi jeżdżących w delegacje, itp. niestety odpada, buu ;-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Może spróbuje:) Ciekawe to:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł. Może też dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to wyzwanie :) Czekam na Twoje zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie wyzwania :D czekam na duuuzo foteczek :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej zabawy, pewnie już dodaję do listy!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też na Insta jestem z wyzwaniem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty