11 września 2014

Denko wakacyjne, czyli pustaki z lipca i sierpnia!

Dziś pustaki z lipca i sierpnia.
Mało tego, sama nie wiem czemu.
Kilka opakowań , które zużyłam na wczasach przed wyrzuceniem jak na blogerkę przystało obcykałam, ale zdjęcia usunęłam (?!) , no cóż!
Zachowało się jedno, które dosłała mi siostra (no cóż, wciągam w maniakalne focenie śmieci innych!)

  1.  Le Petit Marseillais o zapachu biała brzoskwinia&nektarynka oraz mandarynka&limonka - uwielbiam te żele! Szczególnie przypadła mi wersja pomarańczowa do gustu. Piękny zapach, który długo się utrzymuje na skórze, pielęgnuje ciało i fajnie się pieni! Jak dla mnie idealny. I na pewno kupię ponownie. 
  2. Nivea kremowy olejek pod prysznic o zapachu białej kalii -  pięknie pachniał i bardzo mocno się pienił! Z tych trzech żeli na tym zdjęciu najlepiej wypadł na tle wydajności. Również znajduje się w piątce moich ulubieńców. Kupię ponownie. 
  3. Wellness & Beauty, Olejek do ciała - Olej z pestek mango i papaja - Średnio z wydajnością, ale zapach miał rewelacyjny! Kupię ponownie. 
  1. Biały Jeleń,  Emulsja do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem - bardzo delikatny, łagodzi podrażnienia!  Kupię ponownie. 
  2.  Pantene , szampon i odzywka do włosów, mocne i lśniące  - Ostatnimi czasy przerzuciłam się na pantene i jestem całkiem zadowolona! Kupię ponownie. 
 
  1. Nivea double effect, roll-on - chyba najgorszy jaki miałam z tych kulkowych dezodroantów z Nivei. Nie kupie ponownie!
  2. Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 - po prostu ULUBIONY!  Kupię ponownie. 
  3. Bath&Body Works, balsam do ciała - pisałam o nim tutaj. Bardzo go lubię, ale ceny swojej (49zł) nie jest wart.   Nie kupie ponownie!
  4. Pantene Pro-V Aqua Light, Lekka odżywka w sprayu błyskawicznie odżywiająca - Właśnie wykańczam drugą buteleczkę i jestem zachwycona tym sprayem. Pięknie pachnie i nadaje miękkość włosom! Kupię ponownie. 
  5. Eveline, Ultradelikatny krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini  z aloesem i proteinami jedwabiu - Pisałam o tym kremie tutaj.   Kupię ponownie. 
  1. Ziaja, Maska oczyszczająca z glinką szarą - najlepsze maseczki z jakimi miałam do czynienia. Kupię ponownie.
  2. Soraya, 10 Minut na ... Perfekcyjne oczyszczenie - Prawdę mówiąc nie pamiętam czy dobrze się spisała.  Nie wiem czy kupię ponownie.
  3. Marion, Zabieg laminowania - efekt krótkotrwały, bo po kilku dniach nie było po nim śladu, ale włosy były pięknie wygładzone i lśniące. Kupię ponownie.
  4. Próbki Givenchy Very Irresistible Woman woda toaletowa - zapach przepiękny i długo utrzymujący się na skórze. Jedna próbka starczyła mi na ok 5-7 aplikacji.  Kupię opakowanie pełnowymiarowe.
 
  1. Wibo, Czarny eyeliner - mój faworyt! Używany przy codziennym makijażu, mimo kilku wad i tak go uwielbiam. Kupię ponownie.
  2. Maybelline, Colossal Volum` Express 100% Black -Kolejny faworyt, który podkreśla moje rzęsy codziennie od kilku miesięcy. Kupię ponownie.
  3. Catrice,  Korektor kryjący - Nie wyobrażam sobie bez niego makijażu w gorsze dni! Jest idealny. Kupię ponownie.
  4. Celia,  Pomadka-Błyszczyk Nude - kolor był przepiękny, ale niestety tak szybko się starł, że nie wiem co to za kolor, a kartonik wyrzuciłam zaraz po zakupie! A w drogerii mimo prób dopasowania żaden nie przypomina tego! Ale będę próbować na niego polować bo pomadka jest fenomenalna! Kupię ponownie, być może skuszę się na inny odcień.
  1. Gąbeczki do demakijażu Natural Demake - Up, Calypso - Spisują się u mnie rewelacyjnie podczas porannej i wieczornej toalety!  Kupię ponownie. 
  2. Lilibe,płatki kosmetyczne kwadratowe 40 szt - Lubię je. Kupię ponownie. 
  3. Cleanic - Patyczki higieniczne - Dobrze się sprawdzają przy poprawkach w makijażu ze względu na zbite końcówki. Kupię ponownie. 
  4. Cleanic, Płatki Bawełniane kwadratowe 50 szt- Ulubione.  Kupię ponownie. 
  5. Aura Beauty płatki kosmetyczne 150 szt - Najgorsze jakie miałam! Nie pamiętam gdzie je kupiłam, ale nigdy więcej! Nie kupie ponownie!

    A jak Wasze denka z ostatniego miesiąca??:)



     
  6.  
     

17 komentarzy:

  1. Żele LMP kuszą mnie już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą maseczkę oczyszczającą z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię ten micel z Garniera i korektor z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea - uwielbiam, każdy zapach ;) Pantene używam tego samego i polecam też maskę z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachęciłaś mnie tym zestawem z Pantene :) może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam żele LPM :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się w końcu na micelka z Garniera bo tak wszyscy go wychwalają, że faktycznie musi być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam raz ten krem do depilacji, śmierdział tak strasznie :ooo

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem sympatycznie Ci poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko, gratulacje ;) ja też bardzo lubię te żele z lpm, a wykończenie Garniera chyba trochę Ci zajęło?;) ja czuję jakby mój nigdy miał się nie skończyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio kupiłam ten żel LPM mandarynkę i limonkę, no i przepadłam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Bath&Body Works bardzo mnie kuszą ale ceny skutecznie odstraszają. ;) Mascara Maybelline też jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad zakupem tego płynu miceralnego z Garniera,można go porównać do Biodermy? Maseczke oczyszczająca Ziaji sprawdza się doskonale to fakt. A ten żel muszę koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje denka. Polecam z białego jelenia do higieny intymnej żel taki niebieskawy, jest cudny, mi zwalczył każde podrażnienie. Co do garniera równiez uwielbiam, zmywa mikijaż rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. kamuflaz Catrice to must have :) jak bede w rossmanie to skusze sie na ten zel o zapachu pomaranczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Micel z Garnier jest świetny :) Obserwuję i w wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie zastanawiałam się nad zakupem olejku z Wellness&Beauty, chyba wreszcie się skusze i wypróbuję ;). A płyn z Garniera jest moim ulubionym :).

    OdpowiedzUsuń