26 sierpnia 2014

Wishlista czyli zachcianki i marzenia.

Pierwsza wishlista na blogu.
Pierwsza, ale nie ostatnia.
Czyli jakie zachciewajki mam na najbliższe miesiące.


LUSTRO. Mniej więcej od połowy września wracam do domu, a po ostatnim remoncie mojego pokoju zabrakło mi czasu na zakup lustra, a ciężko mi się obejść bez niego (wcześniej miałam lustro wbudowane w szafę) Na uczelni obojętnie nie przechodziłam koło luster bo ciągle miałam wrażenie, że coś mi wystaje. :D

ZŁOTY ZEGAREK. Podobają mi się, ale ciągle odkładam zakup złotego zegarka na dalszy plan.
SREBRNA BRANSOLETKA. Te są z Apartu i podobają mi się szalenie. Mam kilka bransoletek, ale ani jednej sztywnej. Nie wiem czy będę umiała między nimi wybrać, ale to już będzie najmniejszy problem. Czyż nie są śliczne?

PERFUMY. Odkąd powąchałam Gucci flora gardenia - przepadłam. Są piękne i wcześniej czy później będą moje!


NIKKOR OBIEKTYW AF 50mm f/1.8D - Aktualnie wśród obiektywów jest to ten, który potrzebuję najbardziej. 
ZESTAW DO MANICURE HYBRYDOWEGO - Marzy mi się już od jakiegoś czasu, a ostatnio nie mam czasu na robienie co drugi czy trzeci dzień paznokci, także lampa i kilka lakierów hybrydowych uratowałoby wygląd moich paznokci i zaoszczędziło mi sporo czasu. :)
KOMIN. Dzięki nim lubię jesienie i zimę. Serio. I uważam, że kominów nigdy za wiele. :)
TOREBKA. Duża, pojemna, sztywna, z doczepianym długim paskiem. Ta pochodzi ze strony williamsbags.com.pl i jeśli nie znajdę innej to kupię tą. Tak przy okazji : zamawiałyście już kiedykolwiek torebkę z ww. strony?


Troszkę tego dużo, ale jak chociaż kilka rzeczy uda mi się zakupić będę naprawdę szczęśliwa. :)
Nie ma w tej wishliście kosmetyków ani świec. Ciuchów także nie mam takich, które potrzebowałabym na jesień na gwałt. Końcem zimy kupiłam kamizelkę, na którą polowałam od dawna, gdyby nie to zapewne pojawiła by się gruba kamizelka w tym poście.

A Wy macie swoje wihlisty? 

35 komentarzy:

  1. Lustro jest przepiękne :) Zegarek wybrałabym srebrny, za to bransoletki szalenie mi się podobają, osobiście jednak rzadko chodzę w biżuterii. No i komin... wiedziałam, że coś muszę kupić na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz bardziej się do złota przekonuję. :)

      Usuń
  2. Komin muszę koniecznie kupić :) A o zestawie do manicure hybrydowego również marzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już dziś za kominem rozglądałam, ale niestety nic mi nie wpadło fajnego w ręce. :(

      Usuń
    2. Nie strasz! Ja poszukam dopiero we Wrocku :D

      Usuń
  3. Fantastyczna WISH LIST - kilka tych marzeń chętnie przypisałabym sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka, perfumy, zegarek - to chyba takie zachciewajki każdej kobiety :)

      Usuń
  4. I mi marzy się taki złoty zegarek i zestaw do mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, fajne są te Twoje zachciewajki... mi przypadło do gustu to lustro ze zdjęcia... jest bajkowe :) Przydałby mi się także zestaw do hybrydy, ponieważ systematycznie chodzę na nią do kosmetyczki, myślę, że szybko ten zakup by mi się zwrócił.... również poluję na nowy, mieciutki komin....

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna lista :-) Ja też muszę pomyśleć nad nową torebką...

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin i torebkę też mam na swojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te gucci zielone, są piekne:) w sumie na dniach postaram się wrzucić co nie co o zapachach jakie posiadam więc zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonego nie miałam okazji jeszcze powąchać :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wiem. :) Dziś całkiem podobną w reserved widziałam. :)

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że chociaż kilka "marzeń" Ci się spełni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję!
      Dziękuję! :*

      Usuń
  11. Same wspaniałości ! Chyba ja muszę sobie taką listę stworzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kominy :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeżeli chcesz kupić złoty zegarek to ohoho - mnóstwo mnóstwo pieniędzy - parę dobrych tysięcy :) nie wydałabym tyle kaski na zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam jesień za możliwość noszenia kominów i ciepłych swetrów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamawiałam z play.work.create - szyta na zamówienie, czekałam na nią 3 tyg ale nie żałuję, bo świetnie mi służy ;) Także tylko ich mogę Ci polecić.
    Inne swoje torebki kupowałam stacjonarnie, musiałam obejrzeć, "pomacać", sprawdzić rzeczywistą pojemność i kolor.

    Śliczne te bransoletki z Apart!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zerknę na ich stronę, dzięki śliczne! :)

      Usuń
  16. ta bransoletka po lewej jest piękna! ♥♥♥ też chciałam kupić zestaw do hybryd, ale po tym jak wyglądały moje paznokcie to jednak nie chcę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje raz wyglądały ok, a za drugim razem ich stan sie pogorszyl. Ale mimo to myślę, że przy dłuższych aplikacjach hybryd, byłoby lepiej :)

      Usuń
  17. Piękna torebka ;) Ja z kolei mam już złoty zegarek i teraz marzy mi się srebrny ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. też bardzo lubie kominy :) takie niepozorne a dają naprawdę dużo ciepełka ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow. I to niby ja szaleje :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Też poluje na złoty zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne jest to białe lustro, ale kurczę ja już mam w pokoju, a teraz będę miała drugie wbudowane właśnie w szafie, trochę głupio będzie z 3 lustrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To niesamowite lista. Ale jedno nie brakuje. (Torebka)

    OdpowiedzUsuń