TAG: Siedem grzechów głównych - kosmetycznie .

Sobotni wieczór , więc czas na luźny post! 
Dawno nie było u mnie żadnego TAGu, a że zobaczyłam ostatnio u addictedtocosmetics TAG: Siedem grzechów głównych, który planowałam zrobić już dawno, zabieram się za pisanie!


CHCIWOŚĆ
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Nad tym pytaniem najdłużej dumam i nie mogę znaleźć kosmetyku, który zakupiłam sama i jest droższy niż 50 zł! :) I chcąc nie chcąc chyba jestem z tego powodu z siebie dumna. Najtańszy natomiast to lakiery miyo i Golden Rose - cena ok 5 zł i w podobnej cenie na promocji tusz do rzęs Lovely PumpUp.


GNIEW 
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz?Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nie lubię kosmetyków Oriflame. Pamiętam jak kiedyś skorzystałam z zaproszenia i zostałam umalowana kosmetykami Oriflame. Jeszcze nigdy nie cieszyłam się tak z tego, że miałam przy sobie okulary słoneczne! Serio. Z tego co widzę na blogach nie jeden bazarkowy cień może pochwalić się lepszą pigmentacją niż cienie Ori. A no i najnowszy tusz (nie pamiętam jaki to był w pomarańczowym opakowaniu), który skleił moje w rzęsy w kilka kępek. Abrr... 
Jednocześnie nienawidzę za zapach, a uwielbiam za działanie krem do depilacji z Eveline. Najtrudniejszy do zdobycia kosmetyk to perfumy z Victorii Secret.
 
OBŻARSTWO 
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze? 

Masełko z nivea i balmi,  peelingi z Farmony. Masałka co prawda nie smakują, ale mimo to i tak dosadnie pieszczą podniebienie swoim zapachem! Peelingi za to uwielbiam za mega owocowe zapaszki, ale nie odważyłabym się ich skosztować. :) 

LENISTWO 
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa? 

To chyba jak większość balsamy. Latem o wiele łatwiej mi przychodzi balsamowanie się niż zimą (a już wolałabym aby było odwrotnie!) Ale pomimo tego, że zużywam je w tempie ślimaczym mam ich mnóstwo i kupowałabym jeszcze więcej bo to ładny zapach, bo promocja, bo tego nie miałam. No cóż! :)
No i drugim takim kosmetykiem są oleje do włosów - mimo paru podejść nie jestem na tyle wytrwała do tego. A żałuję bardzo szczególnie jak przeglądam blogi włosomaniaczek!


DUMA  
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie? 

Nie umiem wybrać jednego, bo są to trzy kosmetyki: tusz do rzęs - nie wyobrażam sobie ich ładnie nie podkreślać przy jakimkolwiek wyjściu z domu, korektor, który dodaje mi troszkę jakiejś pewności siebie zakrywając to czego na mojej twarzy nie powinno być i oczywiście perfumy! 


POŻĄDANIE 
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Dłonie i uśmiech (czyt. zęby).  Dłonie i paznokcie muszą być zadbane. A uśmiech? Nie musi być śnieżnobiały, ale ma się prezentować estetycznie.
/źródło: grafika google/

ZAZDROŚĆ 
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie? 

Zdecydowanie perfumy. Nie jestem zamknięta na jeden gatunek perfum, więc tak naprawdę nie jest mi ciężko kupić perfumy. Lubię delikatne, lekko słodkie, ale nie mówię też stanowczego nie np kwiatowym. Kosmetykami, które zapakowane są np w urocze pojemniczki czy koszyczki także nie pogardzę! :)


TAGuję każdą osobę, która miałaby ochotę wyspowiadać się z 7 grzechów głównych :) 



Komentarze

  1. Ja uwielbiam dostawać perfumy i kolorówkę, najmniej chyba pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie z kolorówki ja nie pogardziłabym tuszami do rzęs, hihi :)

      Usuń
  2. fajny Tag musze kiedyś go zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na wolny dzień kiedy coś by się dodało, a nie ma się zdjęć kosmetyków (bynajmniej tak było u mnie:D)

      Usuń
  3. super jest ten tag! ja z balsamami mam tak samo :) nie lubie i nie chce mi sie ich wcierac ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to ja skorzystam :D Daawno nie brałam w takiej zabawie udziału :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam słabość do wszelkiego rodzaju mazideł, namiętnie smaruje sie nimi przez tydzien, maks dwa iiii ida w odstawkę;/ nawet krem na rozstępy, który muszę używać dzień w dzień. Czasami smaruje się kilka razy dziennie a czasami wgl -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię dostawać perfumy :-) A z lenistwa nie używam kosmetyków do stóp i dłoni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nauczyłam używać balsamów, bo mam mega suchą skórę (a do tego wrażliwą) i teraz mazidła schodzą mi w tempie błyskawicznym! :P
    Ooo perfumy VS <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja chyba nie wydałam na kosmetyk więcej niż 50 zł ;D I mam mega problem z balsamowaniem się !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudowny jest flakonik tych perfum! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten tag!! Zapomniałam już o nim, bardzo chętnie go kiedyś sama napiszę ! :) Ale przy obżarstwie muszę się z Tobą w 100% zgodzić, masełka z nivea to to co uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no:) Ciekawych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to samo z olejami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się zabrać za ten Tag ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty