14 sierpnia 2014

Nowości od EVELINE.

Cześć!
Nie było mnie tutaj równiutkie 3 tygodnie z czego 2 spędziłam nad morzem! Było wspaniale, dlatego planuję podzielić się z Wami kilkoma zdjęciami z wyjazdu.

Dziś chcę Wam szybko pokazać jakie nowości otrzymałam od Eveline w ramach sierpniowego testowania! Nie ma ani jednej rzeczy z której nie byłabym zadowolona! :)

Korektor do brwi art scenic - Od jakiegoś czasu zaczęłam malować brwi i teraz nie wyobrażam sobie pełnego makijażu bez podkreślenia brwi! Mam tylko nadzieję, że ten korektor nie będzie za ciemny!

SOS Lash Booster serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1  Tego produktu jestem bardzo ciekawa. Gdzieś już na blogu przeczytałam, że podbija wyrazistość tuszu :) Zobaczymy!

Aqua platinum  Kryjąca pomadka do ust - nr 482 Troszkę się boję tego koloru, gdyż jestem zdecydowanie przyzwyczajona do bladych różowości, ale nigdy nie mów nigdy!

Colour Celebrites Luksusowa szminka 3 w 1 - nr 638. Kolorek, który na pewno wybiorę jesienią. Na szminki z tej serii poluję już jakiś czas, ale nigdy nie mogłam się zdecydować na jakiś kolorek. Byś może trwałość przekona mnie, że nie warto przekładać zakupu na inny raz. :)
Kojący balsam-kompres po depilacji 9 w 1 - z tego produktu niesamowicie się cieszę, gdyż każdorazowo po depilacji używam jakiś balsamów nawilżających lub łagodzących! Mam nadzieję, że ten balsam sobie poradzi z podrażnieniami !

Ultradelikatny nawilżający krem do depilacji 9 w 1 - kolejny kosmetyk, który mnie bardzo ucieszył! Od dłuższego czasu używam kremu do depilacji również z eveline, o którym pisałam tutaj (aktualnie stosuje go tylko do nóg i sprawdza się bardzo dobrze) dlatego chętnie je porównam. 

LactaMED Żel do higieny intymnej - Sprawdzimy!




19 komentarzy:

  1. Dostałam to samo, tylko pomadki w innych odcieniach :) I jestem mega ciekawa i tak samo zadowolona! Co do tego "cosia" do rzęs to rzeczywiście, wow, pięknie podbija efekt tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też otrzymałam podobna paczuszkę, ale ja już po testach prawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę w takim razie podczytać jak u Ciebie sprawdziły się produkty :)

      Usuń
  3. Cudenka:)

    Zdradzisz gdzie można się zgłaszać do takich testów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie pomadki wpadly również w moje ręce ale jako, że nie używam pomadek to oddalam je mamie' uwielbia je...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten żel do brwi i jest ok:) Przy małych ilościach efekt jest delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! to świetnie :) Ja go dopiero jutro wypróbuję :)

      Usuń
  6. Mam to serum do rzęs, ale jeszcze nie próbowałam. Ciekawe czy da radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Colour Celebrites mam w 638 tak jak Ty, a Aqua Platinum mam w 484, taki baaaaaaaardzo blady, mroźny róż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne nowości, jestem ciekawa tego serum do rzęs bo muszę je troszkę odżywić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne produkty, lubię ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie serum do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku użyciach zapowiada się ciekawie :)

      Usuń
  11. ooo dużo nowości , nie wszystkie produkty znam :P

    OdpowiedzUsuń