Fotorelacja z wakacji nad Bałtykiem |SOPOT i GDAŃSK|

Pojawiły się już dwa posty z wakacyjnej serii :

* CHAŁUPY
* AKWARIUM GDYŃSKIE

Dziś zapraszam na kolejny post  Sopot  i Gdańsk.

Lubię to miasto, ale w tym roku pojechaliśmy tylko by "zapchać wolną lukę w środku dnia" czyli pojechaliśmy tylko na spacer po monciaku, na molo w tym roku nawet nie wchodziliśmy - zresztą ilość osób do kas była ogromna. Trafiliśmy akurat na jakiś zlot samochodów.(?)
Gdańsk.
Trwał akurat Jarmark św. Dominika, a że w tamtym roku nie udało Nam się na Niego wybrać (chociaż mieszkaliśmy całkiem blisko rynku) to w tym roku nie mogliśmy odpuścić.
Zdjęć z tego dnia mamy sporo, ale na większości z Nich jesteśmy My albo moja siostra czy Jej brat, dlatego też nie chce ich tutaj upubliczniać! :)
Przed jarmarkiem byliśmy jeszcze na spacerze w Parku Oliwskim.
 

Komentarze

  1. Gdańsk jest cudowny, nie wyobrażam sobie mieszkać gdzie indziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Ja mieszkam w "dole mapy" ;)

      Usuń
  2. ale dlugo nie bylam nad naszym polskim morzem ;) Sliczne zdjecia ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niesamowite widoczki i jakość Twoich zdjęć, wow! Ja nigdy nie byłam w Trójmieście bo z dolnego śląska mamy strasznie daleko, zazwyczaj wybieramy okolice Świnoujścia lub Kołobrzegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także musieliśmy przejechać całą Polskę, ale było warto ! :)
      Bardzo dziękuję. :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, zapraszam do mnie na Kraków, a niebawem na Zakopane ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie byłam początkiem lipca. Uwielbiam Kraków i powracam tam tak często jak tylko jest taka okazja! :) Zakopane również pokochałam, chociaż byłam tam tylko jeden raz, PÓKI CO! :)

      Usuń
  5. Tam mnie jeszcze nie było, ale bardzo chcę tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Trójmiasto i okolice są piękne! :)

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę Ci takiego wyjazdu i tylu okazji do pięknych fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam pięknie, miałaś wspaniałe wakacje :)
    zachwyciła mnie jeszcze ta papuga, moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż szkoda ze do Gdańska mam tak daleko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty