22 sierpnia 2014

Fotorelacja z wakacji nad Bałtykiem |CHAŁUPY|

Wszystko co dobre, szybko się kończy. Niestety.
Wakacje.
Tego roku spędziliśmy je nad morzem.
14 cudownych dni nad naszym ukochanym Bałtykiem.

Kilka zdjęć pojawiło się na instagramie, ale planu, że dziennie pojawi się co najmniej dwa zdjęcia nie udało mi się zrealizować. Brakowało mi czasu, a i tak wróciłam mega wypoczęta. Na tyle, że 9 dni zajął mi powrót do rzeczywistości (czyt. pisania pracy licencjackiej).
GDZIE SPĘDZILIŚMY DOKŁADNIE WAKACJE?

Docelowo pojechaliśmy do Gdyni - miasta, które kocham od maleńkości. I też tam spędziliśmy większość dni. Ale mieliśmy też okazje spędzić kilka dni w Chałupach (niedaleko Władysławowa). Piękne miasteczko. Piękna plaża. Czysta, chociaż bardzo zimna woda!  Mieszkaliśmy spacerkiem 15 sekund od Zatoki Puckiej, gdzie codziennie w mniejszej lub większej ilości pływali windsurferzy i jakieś 3 minuty spacerkiem od plaży. To były jedne z tych dni, które uciekły Nam najszybciej.
/Wyżej - Nasz widok z okna./
Podczas pobytu w Chałupach wypadła Nam 5 rocznica, którą spędziliśmy na tzw. bezludnej wyspie :) (Staramy się zawsze spędzać ten dzień tak by go zapamiętać jak najdłużej i myślę, że tym razem również się udało! :) )
Zostaliśmy tam zawiezieni motorówką wraz z grupą kitesurferów, którzy trenowali kilka kilometrów od Nas. Z racji, że to przestrzeń otwarta wiało okrutnie, ale było niesamowicie pięknie! Niestety zdjęcia tak tego nie odzwierciedlają.
/Zdjęcia są robione telefonem. Tak bardzo żałowałam, że nie wzięłam aparatu!/
 /i taki sam widok był z drugiej strony. Te czarne kropczeki w oddali to zatopione wraki kutra. Można było tam spokojnie dość pieszo, woda sięgała maksymalnie ud. Była ciepła i czysta./
 Gdy po 2 godzinach wróciliśmy wybraliśmy się na obiadokolację i spacer...

Za kilka dni kolejny post z wakacyjnej serii! :)