Ezebra i cocolita - dwa małe uzależnienia.

Jakiś czas temu dałam sobie szlaban na kupowanie nowych kosmetyków i udało mi się w tym wytrzymać ~3 miesiące. Zgrzeszyłam raz i potem poleciało to już hurtowo... Przed wyjazdem zrobiłam ostatnie małe zakupy na ezebra cocolita.pl i zaczęłam swój nowy odwyk, który planuję zakończyć najwcześniej początkiem listopada.
Sally Hansen salon manicure cuticle eraser & balm (nawilżający balsam do usuwania suchych skórek) - na razie użyłam go kilkakrotnie i jestem całkiem całkiem zadowolona. /ezebra ~9,40 zł
Sally Hansen Insta-Dri 30 sekundowy wysuszacz do lakieru - Kończę właśnie pierwsza buteleczkę. Zostało ok 1/3 opakowania, a konsystencja zrobiła się glutowata, ale jak w tej cenie jestem bardzo zadowolona z niego. / ezebra ~14,50 zł
Mua szminki do ust nr 13 i nr 14 - Są piękne i całkiem trwałe jak na ich zawrotną cenę! Ale niestety inne kolory mi się już nie podobają. / cocolita ~6zł
Balmi odżywczy balsam do ust malinowy - Jest niesamowity! Pięknie pachnie cudownie nawilża. Stosuje go często na noc i moje usta wyglądają naprawdę fajnie! Kusi mnie na zimę kokos. :) / cocolita ~20zł
Hakuro H55 Pędzel do nakładania pudru - To mój trzeci z rodziny HAKUROwatych. Chyba muszę się go nauczyć bo jak na razie tak sobie mi się z nim współpracuje. Możliwe, że to wina pudru, który dobija dna. /~cocolita 40 zł
 
ColorStay do cery suchej i normalnej nr 250 - Z pierwszego opakowania byłam szalenie zadowolona. Na lato jest ciężki i nie spisuje się na mojej skórze tak fajnie jak robił to wiosną, dlatego zostawiam go na jesień. /cocolita ~30zł

a Wy co ostatnio kupiłyście?? :)


Komentarze

  1. Ile dobroci! :) Pomadki MUA też bym przygarnęła :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto choćby spróbować :)

      Usuń
  2. ten odżywczy balsam do ust mnie mega kusi, jak spotkam to na pewno kupię! ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie ich nigdzie nie widziałam :)

      Usuń
  3. Też kupiłam Revlona, ale taniej o 2 zł hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie robiłam dla siebie żadnych zakupów kosmetycznych od prawie 3 miesięcy! O nie, czas na nową szminkę. :D
    Śliczne są te Twoje z MUA, sama na nie zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to gratuluję! :)
      Zerkaj, zerkaj bo za taką cenę warto!

      Usuń
  5. Lubię wysuszacz SH. Ostatnio wykończyłam kolejną buteleczkę. Nie zrobił się glutek, więc nie wiem od czego to zależy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo to chyba tak jest, że po szlabanie zakupy ruszają lawinowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda,że nie pokazałaś zdjęcia ust pomalowanych pomadkami firmy MUA, ponieważ jestem ich bardzo ciekawa :) Długo się utrzymują na ustach?
    Pozdrawiam!


    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pokazać jak mua się prezentuje na ustach :)

      Usuń
  8. Mam malinowy Balmi i uwielbiam go, chociaż wszystkie śmieciory się do niego czepią to i tak bez przerwy się nim miziam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Balmi mam i lubię :) Ale jak już "zetrze" się ten czubek to źle się używa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymaziam go do dna choćby paluchami! :D

      Usuń
  10. Nawet nie wchodzę na te strony !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, a ja w poniedziałek robię kolejne zamówienie :)
      ale nie dla siebie! :D

      Usuń
  11. Wytrzymałaś bardzo długo bez zakupów, Insta Dri jest świetne, ale szybko gęstnieje:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana do Insta-Dri kup sobie rozcieńczać z Inglota i będzie jak nowy, tylko nie wlewaj za dużo ;-)
    A ja polecam Ci madlensklep.pl stacjonarnie w Rzeszowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam do skórek SH kusił mnie od dawna ale jakoś nie mogę się przekonać do jego zakupu. Szminki z Mua mam i też jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty