24 lipca 2014

CZERWIEC - podsumowanie w zdjęciach.

Czerwiec to nic innego jak dzień dziecka (hej! z tego się nie wyrasta!) dlatego dużo w tym miesiącu  działo się z moją młodszą siostrą. Robiłyśmy sobie selfie , uczyłyśmy się jazdy na dwóch kółkach, znów robiłyśmy selfie i uczyłyśmy się pierwszej pomocy! 

W czerwcu największym moim szaleństwem paznokciowym były cekiny na serdecznym palcu, WOOOW! Zahaczyłam też o fryzjera, psiego! No mundial, mundial. Na początku psioczyłam, a później się wciągnęłam , hoho! No i ostatnie pyszności z A. - widzimy się we wrześniu (cium! :*)

Jak mecz był nieciekawy to każdy miał swoje zajęcie! W czerwcu też zakupiliśmy bilety na Nasze wakacje, stąd też zdjęcie wspominkowe z siostrą <3. Te 2 kociaki to nic innego jak żel i balsam do ciała, który dostałam od psiapsiółki. Tak pięknie pachną kokosem! No i próba licencjonowania się.

Psie miłości na dobranoc! :)

6 komentarzy:

  1. Ja też spędzam dużo czasu z młodszą siostrą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć młodszą siostrę, zawsze jest się kim opiekować :D
    Masz słodkiego psiaka! Widzę, że wakacje w pełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio spędzam dużo czasu z siostrą :) Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń