2 czerwca 2014

MAJ - podsumowanie w zdjęciach.

Już nie pamiętam kiedy ostatnio tak niewiele postów w miesiącu się pojawiło.
Na wytłumaczenie powiem tylko tyle, że dziś skończyła mi się sesja, a ja jestem w trakcie robienia kursu na medycznego wolontariusza, także czas ucieka mi szalenie szybko. Jak wracałam do domu to nie miałam już zupełnie na nic sił!
Początkiem czerwca przychodzę do Was z podsumowaniem zdjęć z maja. Dla mnie był to jeden z bardziej aktywnych i naprawdę fajnych miesięcy!
Pamiętaj, że możesz być ze mną na bieżąco  na  I N S T A G R A M I E  :)
Maj zaczęliśmy od kilkudniowego wyjazdu do Iwonicza Zdroju! Było fantastycznie, mimo, że połowę wyjazdu padał deszcz, ale to nic! Po więcej zdjęć zapraszam do tego posta. :)
Nie mogłoby zabraknąć miesięcznego podsumowania bez mojego małego oczka w głowie oraz...
... jedzenia!
 Żeby nie było, że tylko się opycham! ;)
Maj od zawsze kojarzył mi się z pięknymi kolorami za oknem i urodzinami Ukochanego! <3
Urodziny obchodziła też A. :* także jeden z wieczorów spędziłyśmy w damskim gronie! :)
 O trójkolorowym cudaku już niedługo napiszę na blogu :) / Codzienny make-up.
Ta mała blondyneczka zawsze poprawia mi humor! <3
Popołudnia i wieczory jak udawało mi się oderwać to spędzałam na przed komputerem i nadrabiałam Wasze blogi! A ostatni  majowy, sobotni wieczór spędziłam z siostrą i chłopakiem grając w Buzza! :)

A jak Wam minął maj? :)

14 komentarzy:

  1. Noo, właśnie miałam pisać, że się obijasz okropnie!:D Ale wybaczam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie radośnie i kolorowo! :)))
    I ile smakołyków <3
    A na mnie to krzyczysz :D
    Mój P. Też na niedługo urodziny, dobrze że prezent już przyszedł :D
    Buziaki :) i zazdroszczę sesji :D co tak szybko?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi maj minął zdecydowanie za szybko :) a uwielbiam ten miesiąc i już czekam z utęsknieniem na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ze względu na uczelnie miedzy innymi o dziwo tak szybko nie uciekł. na szczęście. :)

      Usuń
  4. Świetny rodzaj podsumowania. Bym sama coś takiego wprowadziła ale nie chcę kraść Ci pomysłu i jakoś zawsze zapominam robić zdjęcia. U mnie maj to był miesiąc matur, więc na blogu mnie nie było cały miesiąc ale wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) uwielbiam takie foty

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna fotorelacja ;) tylko zdjęcia mogłyby być ciut większe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużą część notki zajmowały zdjęcia, dlatego postawiłam na taką wielkość! :D

      Usuń
  7. VS <3. Ahhh ta moja mania haha :D. Ja teraz sesja i nie mam kompletnie czasu na nic.. ale już nie długo zamierzam odpowiedzieć na Twój torebkowy tag, bo zostaną mi tylko miesięczne praktyki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie :) Maj minął mi jakoś szybko, dużo się działo i intensywnie. To szkoła, to urodziny, to imprezka itp :)

    OdpowiedzUsuń