zDENKOwani w kwietniu.

Zapraszam na pustaki z kwietnia!
Z A P R A S Z A M.

Zgubiłam tusz i eyeliner!
Także pojawią się oni w denku majowym - w końcu coś z makijażu! :)

  1.  Nivea, Long Repair, Lakier do włosów  - Jak dla mnie oba produkty są identyczne, przy tym pierwszym nie zauważyłam jakoś zwiększonej objętości. Lakier używam dość często, lecz nie w szalonej ilości (ot to uklepania tego co odstawać nie powinno) Kupię następne opakowanie.
  2.  Timotei Pure, Szampon 2w1, Świeżość i czystość - Mam mieszane uczucia co do niego. Niby bardzo dobrze oczyszcza włosy, ale w "zamian za to" je niemiłosiernie plącze! Ja wróciłam do pantene także tego Nie kupię ponownie
  3. Isana Hair, Suchy szampon do włosów - mój ulubieniec. Kupię ponownie.
  4. Pilomax, maska do włosów farbowanych jasnych - była rewelacyjna. Włosy były gładkie, przyjemnie się rozczesywały! Kupię ponownie.

  1. Arix, gąbka kąpielowa do ciała - fajna, nie rozwala się przy pierwszym zetknięciu z wodą. Nie wiem czy akurat tą kupię ponownie.
  2. Lilibe, patyczki kosmetyczne - Patyczki jak patyczki. Dobrze wykonane, tanie, dobrze się sprawdzają przy poprawkach makijażowych.  Kupię ponownie.
  3. Cleanic, Płatki Bawełniane Kwadratowe 50 szt x2 - Jak już pisałam w poprzednim denku przerzuciłam się na kwadratowe płatki. Są dla mnie wygodniejsze. Kupię ponownie.
  4. Velvet, chusteczki - były ok, nie rozwarstwiały się. Kupię ponownie.
 
 

  1. Neutrogena, Formuła Norweska, Krem do stóp na zrogowacenia - co prawda użyłam go ze 3 razy gdyż końcówkę podkradłam cioci (:)), ale wiem, że zakupię ten krem ponownie. Pięknie zmiękczał stopy, były gładkie i nawilżone.
    Kupię ponownie.
  2. Eveline, krem na dzień, olejek arganowy + kozie mleko - pisałam o nim tutaj. Niestety w pewnym momencie zauwazyłam, że szkodzi na trwałość makijażu.
  3. Tołpa, serum liftingujące biust - produkt bardzo lubiłam i nie wiem jak to się stało, że kompletnie o nim zapomniałam a data minęła, przez co mniej wiecej 1/5 kosmetyku wylądowała w koszu. Pisałam o nim więcej tutaj. Kupię ponownie.
  1. Clean & Clear, Głęboko oczyszczający tonik - 3/4 buteleczki wylała. Robiłam do niego podchody kilkakrotnie, zawsze kończyły się fatalnie. Okropnie wyczuwalny był alkohol - czuła się jakbym twarz nacierała spirytusem! Do tego efekt ściągnięcia był tak mocno wyczuwalny, że niejednokrotnie krem nie pomagał! Może i dobrze oczyszczał, ale biorąc pod uwagę jego inne, mocno przeszkadzające mi wady - zrezygnowałam z niego. Nie kupię ponownie na pewno.
  2. Ziaja, Maska kojąca z glinką różową - Moje ulubione maseczki! Wygładziła skórę, zmniejszyła podrażnienia i bardzo fajnie się zmywa.  Czy kupię ponownie: TAK 
 

  1.  Nivea For Men, Łagodna pianka do golenia - Na pewno już gdzieś na blogu pisałam, że o wiele bardziej wolę pianki czy żele do golenia przeznaczone dla mężczyzn niż dla kobiet! Doskonale zmiękczają zarost i najpodlejsza jednorazówka sobie poradzi podczas depilacji, a ciało nie ucierpi przy zacinaniu się! No i sa mega wydajne! Kupię ponownie, aczkolwiek aktualnie używam żelu z nivea i jest jeszcze lepszy :)
  2. Jednorazówki wilkinson, gillette - u mnie w każdym denku sie pojawiają i zdecydowanie prowadzą z bica (na zdjęciu różowa)  Kupię ponownie.



  1. Essence, Colour & Go 08 Ultimate Pink - To były moje ulubione lakiery - tych w nowej wersji nie kupuję.Z gęstniał.  Nie kupię ponownie
  2. Sally Girl, miniaturkowy lakier, ale niestety bardzo szybko mi zgęstniał. Nie kupię ponownie
  3.  Bell, Biały lakier do frencha - Najlepszy biały lakier do frencha jaki miałam. Kupię ponownie.
  4. Isana,zmywacz do paznokci o zapachu nagietka - pojawia się w każdym denku. Mój ulubiony. Kupię ponownie.

Komentarze

  1. Polecam różowe jednorazówki Gilette 5 szt ok 20 zł, ale są fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! rozejrzę się za nimi! :)

      Usuń
  2. ja też wolę pianki czy żele dla mężczyzn, są o niebo lepsze! zawsze podkradam trochę mojemu facetowi kiedy mi się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem sa o wiele łagodniejsze :)

      Usuń
  3. Ten nagietkowy zmywacz do paznokci tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby tylko aż tak nie wysuszać skórek! :D

      Usuń
  4. Uwielbiam maseczki z Ziaji, to też moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre kosmetyki używałam :) bardzo lubię ten lakier do włosów z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam też ten suchy szampon, szkoda że jest niewydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na jego wydajność nie narzekam. :)

      Usuń
  7. Uwielbiam tą maskę z różową glinką z Ziaji. Świetnie się spisała ;) Gratuluję zużyć! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytac denkowe posty:) Mi niestety marnie idzie ze zużywaniem produktow. Staram się jak moge:D Najgorzej idzie z balsamami:O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze względu na narzucony na siebie obowiązek postu denkowego co miesiąc mam jakąs motywacje by zużywać kosmetyki, bo nie będe przecież robić postu z opakowaniem po płatkach kosmetycznych i szamponem. :D Ale racja najgorzej ida balsamy, tym bardziej, że mam ich otwartych co najmniej 3.....

      Usuń
  9. Też uwielbiam suchy szampon i zmywacz z Isany <3 Żeby jeszcze mi lepiej szło ze zużywaniem kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. maski , isana lakier i suchy szampon uwielbiam :)

    dodaje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmywacz z Isany bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej, sporo, sporo tego. Szkoda, że ja jestem "niedenkowa" ;) Kurcze, używałam kiedyś clean&clear i zapomniałam o ich istnieniu, a byłam zadowolona, muszę wrócić;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne denko ;) ja miałam suchy szampon z Isany i również się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty