17 maja 2014

Woda toaletowa Guess Women!

Kompletnie zapomniałam o napisaniu kilku słów o tych perfumach i gdyby nie fakt, że natknęłam się na zdjęcia przypadkiem to pewnie już bym tego nie zrobiła! A produkt według mnie jest godny uwagi!  Mowa o wodzie perfumowanej Guess Women, którą pierwszy raz poczułam na mojej babci (ogólnie to wykradłabym mojej babci 1/2 szafki z produktami pielęgnacyjnymi, kolorówką czy właśnie perfumami! <3 ) i od Niej tez otrzymałam te perfumy! :)


Zapach wprowadzony na rynek w 2006r, stworzony przez Maurice Roucel.
Guess Women to kwiatowa-owocowa kompozycja dla Pań która od lat cieszy się ogromną popularnością. Perfumy zawierają mieszankę owoców cytrusowych, grejpfruta, czarnej porzeczki, kwiatu pomarańczy, jaśminu, mchu dębowego, drzewa sandałowego oraz wanilii. Idealny dla kobiet, które lubią lśnić kobiecym blaskiem.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, zielone jabłko, tangerine
nuta serca: frezja, piwonia, konwalia, brzoskwinia, czerwone owoce, magnolia,
nuta podstawy: cedr, mech, piżmo, ambra

Dla mnie zapach jest przede wszystkim mocno orzeźwiający, owocowy, lekko kwaskowaty, intensywny i zmysłowy! Lubię pachnieć perfumami, których raczej nie spotyka się u co drugiej kobiety, a te takie są. Mimo wielu dość podobnych zestawień nut zapachowych ta woda toaletowa pachnie naprawdę niebanalnie. Buteleczka jest dość masywna i ciężka, ale bardzo dobrze leży w dłoni i prezentuje się bardzo ładnie! Parokrotnie mi spadł na ziemie i nic mu się nie stało. Pojedyncze ryski na metalowej części powstały podczas noszenia perfum w torebce.  Trwałość na skórze jest średnia (u mnie jest to ok 5h), natomiast na ubraniach trzyma się bardzo długo (dlatego np uwielbiam psikać nią apaszki czy szaliki). 
Na stronie Sephory ich cena to 169zł/50 ml oraz 235zł/75ml. 

9 komentarzy:

  1. myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znalam jej ;) ale szacun za babcie < 33 uwielbiam keidy juz dojrzale kobiety w dlasyzm ciagu o siebie dbaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto wie może kiedyś ją kupię :) Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pójdę niuchnąć go do SP, mam na wykończeniu moje buteleczki, więc odświeżę swoją toaletkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nigdy w SP nie widziałam perfum z Guess'a. :)

      Usuń
  5. Kobiecy, zmysłowy zapach, podoba się nie tylko panom, używam tej wody od kilku lat, aktualnie zamówiłam trzy flakony po 75 ml, jest wyjątkowa!!!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń