10 maja 2014

Skuszona Rossmannem ( cz III )

Dziś zapraszam na ostatnią notkę z serii szalona promocja w Rossmannie.
I chociaż udało mi się kupić kilka rzeczy w Rossmannie to tylko 2 łapały się na promocji.


Pierwsza z nich to szminka do ust w bardzo jasnym odcieniu różu, na ustach wygląda bardziej jak balsam. Nie utrzymuje się długo bo coś koło 3h, ale za to przetrwa jedzenie i picie w niemalże nienaruszonym stanie. :) Jak na razie jestem zadowolona, chociaż opakowanie mi się już zdążyło raz zaciąć. Cena po promocji ~15zł.


Z racji, że nie kupiłam na promocji żadnego lakieru (gdyby nie złote drobinki w nowych piaskach wibo to skusiłabym się na 2 kolory!) to wzięłam nowość (jak dla mnie!) z eveline. Nie chciałam znów próbować z diamentem czy 8w1, bo na moje paznokcie nie działało to, dlatego padło na ten multi action. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona, faktycznie szybko wysusza paznokcie, jest bezbarwny i możliwe, że jakoś utwardza paznokcie (ale ja mam tak cieniutkie, że musiałby działać niczym hybryda żebym poczuła utwardzenie!) Cena po promocji~8zł.
Cukrowe peelingi z Farmony to zdecydowanie moi ulubieńcy. Jednego z nich opisywałam na blogu kilka miesięcy temu w tej notce. Tamten zawładną mną całkowicie. Wczoraj wykończyłam peeling o zapachu wiśni i porzeczki i mimo, że zapach był ładny, to nie oszalałąm na jego punkcie. No i w przeciwieństwie do brzoskwini i mango nie pozostawiał na ciele zapachu! :( Ten wzięłam ze względu na świetnią promocję! I mimo, że nie miałam zielonego pojęcia co to jest karambola (!!!) to kiwi wydał mi się na tyle świeżym owocem, że wpakowałam do koszyka. Cena na promocji ~10 zł.
W ostatnim denku pojawił się ten krem, który po ok 3 zastosowaniach swoim działaniem zwalił mnie z nóg. Nakładany na noc do rana nawilżył stopy, stały się gładkie i miękkie. Bez zastanowienia wpadł do koszyka. Cena na promocji: ~11zł.
Tutaj rozpisywać się nie będę. :) Niezbędny produkt jak dla mnie - miłośniczki adidasów! Cena na promocji : ~3,50 zł
Ulubieniec, który pojawia się praktycznie w każdym denku, a że akurat był na promocji to wzięłam na zapas :) Cena na promocji: ~3zł

Promocja, cz I. (podkłady, róże, korektory)
Promocja, cz II. ( produkty do oczu) oraz zakupy w hebe.



42 komentarze:

  1. Pomadka wygląda świetnie. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach jest delikatniejszy , ale równie piękny :)

      Usuń
  2. Zastanawia mnie ta eveline, ona jest bez formaldehydu? Może następnym razem na nią też rzucę okiem, bo lubię testować nowe odżywki do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko sprawdzę to Ci dam znać! :)

      Usuń
  3. Połączenie zapachu kiwi&karamboli musi być bardzo soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko mango pozostaje u mnie nr 1 ! :)

      Usuń
  4. Zmywacz z Isany bardzo lubię, też kupiłam, ale ten większy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten zmywacz z Isany, chętnie poczytam o kolejny produkcie Eveline do paznokci, czekam na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas się pojawi o niej słów kilka :)

      Usuń
  6. Cudowne zdobycze i za taka miska cenę :o
    Pozazdrościć
    Zaraz chyba wybiorę sie do rossmana :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej jestem chyba zadowolona ze szminki! :) Jest cudowna! aa i kremu do stóp!

      Usuń
  7. Muszę kiedyś wypróbować krem z Neutrogeny do stóp, daj znać jak się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się recenzja :) Po kilku użyciach jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. super zakupy! ja na promocji w rossmannie nic nie kupiłam, gdyż nic nie było mi potrzebne, więc moj portfel nie ucierpiał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście też jakoś mega nie poszalałam. :D

      Usuń
  9. Ja kupiłam duży zmywacz z isany, a na peeling na szczęście nie dałam się pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu , ale jakoś nigdy nie sięgam po duży, chociaż wiem, że się bardziej opłaca. :D

      Usuń
  10. Bardzo ładny odcień szminki! No a Isanę uwielbiam, jak pewnie większość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko mogłaby tak nie wysuszać. :D

      Usuń
  11. ja swojemu M ostatnio kupiłam ten dezodorant do butów i faktycznie świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go parokrotnie i jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń
  12. różowa Maybelline.... cudo!! :)

    ps. zapraszam na mały konkurs do mnie, do wygrania podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten produkt z Eveline, ale za nim nie przepadam. Faktycznie wysusza błyskawicznie, ale po zastosowaniu lakier odchodzi płatami już po jednym dniu :/

    OdpowiedzUsuń
  14. rany mnie te rossmannowskie promocje wykończą! :P a raczej wykończą mój stan konta heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dobrze, że są w miare rzadko :D

      Usuń
  15. Jeszcze z Tutti Frutti tego zapaszku nie miałąm !! :Dchętnie wypróbuję w najblizszym czasie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy zapach utrzyma się na ciele :)

      Usuń
  16. Muszę kiedyś wypróbować jakiś peeling z tutti frutti :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam na pierwszy rzut mango & brzoskwinie - najpiękniejszy :)

      Usuń
  17. Ja również lubię ten zmywacz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie Tutti Frutti ostatnio gościło na blogu w postaci masełka, bardzo podoba mi się szminka od Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaszalałaś z tymi zakupami, moje to skromniutkie z rossmana jak i z natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi do natury na szczęście nie było po drodze :)

      Usuń
  20. Muszę zapamiętać o tym peelingu z Farmony :-) Zrobiłam zapas peelingów z Bielendy w Biedrze, ale tego też spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jakoś te biedronkowe peelingi nie kuszą. :)

      Usuń
  21. Piękny odcień pomadki :) Będąc gdzieś w drogerii muszę na nią zwrócić uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna szminka! Ja też mam nadzieję, że coś wyrwę dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale przepiękny kolor pomadki, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Moglabys napisac kilka slow w komentarzu o tym dezodorancie Fusswohl? Psiuka sie nim buty, czy jak? :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna pomadka, uwielbiam kosmetyki z farmony:) Tak pięknie pachna, a niektóre to tylko zjeść:D Zmywacz z Isany uwielbiam i przy najblizszej okazji zaopatrze sie chyba w 3 buteleczki:D

    OdpowiedzUsuń