9 maja 2014

KWIECIEŃ - podsumowanie w zdjęciach.

Z dużym poślizgiem, ale przychodzę do Was z podsumowaniem ubiegłego miesiąca w zdjęciach. :)
Pamiętaj, że możesz być ze mną na bieżąco  na  I N S T A G R A M I E  :)
Zapraszam!


:) | to, że kocham koty wie chyba każdy :) | farbowanie, o którym pisałam tutaj
Taki mały człowiek, a tak wiele szczęścia wnosi do mojego życia! <3
Urok wieczornych spacerów z psem.
:) wiosna, a teraz już coraz bliżej lata!
Niezdecydowanie Ani z bloga maxivsminimalizm | i słodkie popołudnie z blogerkami | Empik!
Wieczorne seanse | wieczór w czwórkę.
Pierwszy dzień Rossmannowej promocji, o którym pisałam tutaj | Ostatnio mój lakierowy ulubieniec Maybelline Colorama nr 77 | a jako umilacz przy malowaniu filmik boogie!
Nie ma podsumowania bez Mamby! <3 | Ulubiony truskawkowy! | Coś za coś! :)


Jeśli i u Was pojawiają się podsumowania tygodnia lub miesiąca - dajcie znać! 
Na pewno do Was zajrzę! :)

7 komentarzy:

  1. chyba mieszkamy niedaleko :D kubek świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie popołudnie z blogerkami przydałoby się i mi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię czekoladowego shaka z maka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie podsumowania ;) Też uwielbiam truskawkowego ;p Masz ślicznego kotka.

    OdpowiedzUsuń
  5. również kocham koty :) bardzo lubię takie sklejki ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pojawiają ale chyba jednak zaczne cykać zdjątka:)

    OdpowiedzUsuń