13 maja 2014

Co jest w mojej torebce ?

Przed majówkowym wyjazdem potrzebowałam małej torebki. Wiedziałam, że na długie spacery nie będzie mi się chciało tachać ogromnej torby z telefonem i portfelem w środku. O dziwo torebkę znalazłam bardzo szybko! Rzuciła mi się w oczy za szybą w CCC! Bez rozglądania się za innymi poszłam za nią zapłacić. Kosztowała 69,90 zł i moim zdaniem jest piękna i do tego bardzo dobrze wykonana! 
Mała, ale jak na kobiecą torebkę przystało - POJEMNA! Na wyjeździe poza portfelem i telefonem zmieściła lustrzankę i perfumy! :)
A żeby post nie był ot taki trochę bez sensu to postanowiłam zrobić odpowiedź na TAG - Co jest w mojej torebce?
Torebek nie zmieniam codziennie, ale dość często i mimo tego skład zawsze jest ten sam chociaż. W zależności od tego gdzie wychodzę czasami coś dodaję, ale nie ruszam się bez:

Portfel, w którym poza tym do czego jest przeznaczony trzymam dokumenty, karty, karty do sklepów, masę paragonów.  Perfumy - aktualnie są to c-thruu Blooming , czasami zamiast perfum jest jakaś mgiełka Victoria's Secret. Dowód rejestracyjny i kluczyki do samochodu. Klucze do domu, a przy nich im większy brelok tym szybciej go znajduje! A na nocne macania w torebce najlepszy jest pluszak! :)  Pilniczek - moje paznokcie jak się już łamią to przy samym opuszku także to konieczność je spiłować. Błyszczyk aktualnie z Victoria's Secret, który się lekko klei na ustach, ale dzięki temu dość długo się utrzymuje na ustach, wygląda obłędnie, a pachnie jeszcze piękniej! Żel antybakteryjny do rąk Bath & Body Works - odkąd pamiętam mam bzika na punkcie czystości rąk. Gumka do włosów- rzecz którą gubię nagminnie, dlatego staram się mieć zawsze co najmniej jedną w torebce. Telefon - tutaj chyba nic nie muszę pisać. :)

Dodatkowo jeszcze czasami dochodzą słuchawki (kiedy poruszam się pieszo lub autobusem), woda, kalendarz i chusteczki

A ja bardzo chętnie zaglądnę do torebki:
Eweliny http://fashionablehealth.blogspot.com  dopuszczam odpowiedź w postaci filmiku! :D

34 komentarze:

  1. fajny tag :) świetny pluszak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noszę podobne rzeczy, ale bez perfum. Nie chce mi się ich targać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja tez noszę maleństwa , np 30 ml albo leciutkie mgiełki :)

      Usuń
  3. za to u mnie w torbie zawsze musi być pomadka, puder i szczotka do włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder też się czasami przewija u mnie. :D

      Usuń
  4. Torebka śliczna, chociaż nie mój kolor. Też mam jedną z CCC i rzeczywiście jest bardzo dobrej jakości.

    No i dziękuję za wyróżnienie. Postaram się jak najszybciej zrobić TAG, ale pewnie post będzie trochę dłuższy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. porównując moją torebunie z Twoją torbą to nie wątpię, że post będzie duży! :D

      Usuń
  5. Matko, zwariowałaś. xD Jakbym ja miała napisać co noszę w swojej torebce to nie wiem czy bym za tydzień skończyła . xD A tak w sekrecie Ci powiem, że mam tam nawet maskę do pierwszej pomocy i jednorazowe rękawiczki haha xD Poza tym to jest otchłań, której czasem nawet ja nie ogarniam :D Ale dziękuję za zaproszenie do zabawy ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. A w mojej torebce jest.... bałagan ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak noszę dużą torbę to też porządku tam nie mam! :D

      Usuń
  7. Mam ten sam pilniczek;p i też w torebce

    OdpowiedzUsuń
  8. Porządek w torebce musi być mimo iż zawiera wszystko! :)
    Piękne zdjęcia, idealnie wygląda na nich bez, aż mi zapachniało :)

    Zapraszam do mnie, na dzisiejszy, świeżutki post!:)
    http://beautyandcare4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci bardzo za otagowanie :) W wolnej chwili pokażę co tam posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna torebeczka, a zawartość u mnie wygląda dość podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka rzeczywiście bardzo ładna i całkiem w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam w portfelu masę kart i paragonów. Żel antybakteryjny też zawsze mam przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna torebka, jestes zywym przykladem, ze w damskiej torebce mozna znalesc tylko potrzebne rzeczy:P

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze.... moja zawartość torby jest o wiele większa... staram się ją pomniejszać, ale z marnym skutkiem... zawsze mam tak, że jak biorę ze sobą dużą torbę, to nagle wszystko jest mi potrzebne i wypełniam ją wieloma przedmiotami.... natomiast gdy biorę malutką torebkę to i tak zwykle mieszczę w nią wszystko co niezbędne i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam taki telefon :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu jakaś kobieta która nie nosi w Torebce pół domu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja oprócz takich oczywistości jak Ty masz, noszę masę nie potrzebnych rzeczy:) A torebka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny tag! Uwielbiam takie oglądać. I śliczna torebka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Błyszczyk <3. VS zawsze znajdę haha :D :D. Dzięki śliczne za nominacje i w przyszłym tygodniu odpowiem na tag, gdy odzyskam aparat :*

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie posty :)
    poza tym świetny blog :) sama tworzyłaś szatę graficzna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę! :)
      Nie nie, szatę graficzną zawdzięczam Natalii. :) Zerknij do tego posta Klik :)

      Usuń
  21. Czytam Twojego bloga juz od dawna, wydajesz sie sympatyczna osoba i tym bardziej mi przykro, ze tak zignorowalas moj komentarz z prosba o napisanie dzialania i Twoich refleksji o Fusswohl, no ale skoro prosilam o zbyt wiele, to ok, przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :)
      Nie zignorowałam tylko po prostu nie miałam przez ostatnie dni czasu na odpisywanie na komentarze, także bardzo Cię przepraszam! :)
      Jeśli chodzi o dezodorant to ja mogę tylko powiedzieć tyle, że jest bardzo dobry! Psikasz nim wkładkę buta (osobiście nie żałuję ilości :D) i to wszystko. Warto chwile odczekać żeby troszkę się ulotnił i zapach i pyłek. Nie pozostawia śladu na wkładce. Jego w sumie głównym zadaniem jest niwelowanie przykrego zapachu w bucie i jakaś tam delikatna dezynfekcja. Tak jak pisałam u mnie sprawdza się bardzo dobrze. W cenie regularnej kosztuje ok 6 zł. :)

      Pozdrawiam,
      Sylwia.

      Usuń
    2. Ok, dzieki wielkie :)

      Usuń