2 maja 2014

50 faktów o mnie!

Cześć!
Dzisiaj zapraszam na  50 faktów o mnie. Kilka z nich zapewne wiecie jeśli śledzicie mnie na przykład na instagramie, ale mam nadzieję, że jednak większość z faktów będzie czymś nowym :)
Post powstał już jakiś czas temu, ale nie było okazji by go dodać, a dziś z racji, że nie mam dostępu do komputera korzystam z możliwości publikacji automatycznej!
 

  1. Jestem straszną sroką - przechodząc koło jubilera doświadczam obrotu głowy o niemalże 180 st!
  2. Nawet w lecie muszę być przykryta, inaczej nie zasnę.
  3. Jestem wolontariuszką w hospicjum dla dzieci.
  4. Uwielbiam bajki.
  5. Jazda samochodem mnie uspokaja, ale tylko wtedy kiedy to ja kieruję.
  6. Mam najukochańszą siostrę na świecie - jest młodsza ode mnie o 15 lat!
  7. Nigdy nie używałam zalotki. I wzbraniam się przed jej użyciem.
  8. Jestem bardzo uparta.
  9. Nie lubię kaktusów.
  10. Nienawidzę sztucznych kwiatów.
  11. Lubię spać, ale zazwyczaj szkoda mi na to czasu. 
  12. Moją najlepszą przyjaciółkę Anię znam 20 lat - jest nią moja kuzynka! 
  13. Jestem okropnym zmarzluchem.
  14. Nie lubię piwa.
  15. Notorycznie gubię frotki i wsuwki.
  16. Do nauki muszę mieć w pokoju idealny porządek i ciszę.
  17. Nie zasnę, gdy mam coś na oczach.
  18. Jestem sentymentalna, szczególnie do dat.
  19. Drażni mnie jak ktoś nie używa interpunkcji!
  20. Schodząc wieczorem na dół po ciemku zawsze liczę schody.
  21. Tyle mam lat. (jeszcze!)
  22. Nie wyjdę z domu bez kolczyków.
  23. Bardzo szybko się przywiązuję do ludzi, miejsc i zwierząt.
  24. Jestem zakochana w Paryżu, w tamtejszych uliczkach, języku, ale gdy pojechałam tam po raz pierwszy nie rozumiałam zachwytu nad tym miastem miłości.
  25. Od 5 lat jestem szczęśliwie zakochana. 
  26. Nie przepadam za zupami. Jedynie owocową mogłabym jeść codziennie.  
  27. Kiedy czytasz tego posta ja jestem właśnie na wyjeździe w Iwoniczu Zdroju z Ukochanym.  
  28. Jadąc samochodem (jako pasażer!) przy dużej prędkości ... dostaję ataku śmiechu. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale zostało już to na mnie przetestowane kilkakrotnie! :D
  29. Jestem zodiakalnym rakiem.
  30. Za czasów liceum , a szczególnie kiedy matura nadchodziła, strasznie spamowałam na wizażu. 
  31. Nie mam głowy do języków obcych. Uczyłam się 3, z czego francuski przyswoiłam dopiero będąc we Francji.
  32. Mam dość ciężki charakter.
  33. Nie zasną przy otwartych drzwiach od szafy czy odsuniętych szufladach.
  34. Mam bzika na punkcie kotów.
  35. Rzadko śpię w dzień, a jak już mnie zmorzy to zasypiam skulona np. na dwóch krzesłach w salonie.
  36. Nie lubię imprez w klubie, ale za to uwielbiam domówki!
  37. Zawsze gdy odbieram telefon z przypuszczeniem, że dzwonią by gdzieś zapraszać lub coś oferować udaje kilkuletnie dziecko - zawsze działa :)
  38. Dość łatwo się wzruszam, ale zazwyczaj staram się to maskować.
  39. Gdy maluję kreskę nad okiem zawsze muszę mieć nogę na czymś wyżej, np na wannie.
  40. Nienawidzę kłamstwa i dwulicowości!
  41. Często wychodzę z założenia "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie." 
  42. Uwielbiam pichcić.
  43. Jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej na temat oględzin zwłok.
  44. Nałogowo co miesiąc kupuję kobiece gazety - zazwyczaj ze względu na przepisy!
  45. Nienawidzę rutyny. Dlatego nie umiałabym pracować w miejscu, gdzie każdy dzień od poniedziałku do piątku wygląda tak samo.
  46. Nie lubię fantastyki. 
  47. Jak byłam mała chciałam mieć kręcone, brązowe włosy - teraz uwielbiam swoje proste blond!
  48. Mam bzika na punkcie czystości rąk.
  49. W dzieciństwie uwielbiałam budować namioty z wszelakich koców, prześcieradeł, poduszek.
  50. Czytam horoskopy, ale w nie nie wierzę.
Jeśli macie ochotę to napiszcie na dole jakieś fakty o sobie,
a jeśli i u Was pojawił się post z faktami o Was to podlinkujcie go w komentarzu ! :) 
Wszystko nadrobię jak tylko wrócę! :)
Miłego dnia! 

21 komentarzy:

  1. 39. Myślałam, że tylko ja tak mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to jest Nas więcej. :D

      Usuń
  2. Nr 3- brawo, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fakty, ja tez bardzo szybko sie do wszystkiego przywiazuje :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. temat pracy licencjackiej miażdży system! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zmarzluchem, bardzo ciekawy temat pracy ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,13,14,42,50 - jakbym o sobie czytała :)
    28 najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie tagi ♥
    ja z kolei kocham zupki :D ale tak jak Ty nie lubię fantastyki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie jestem dość wybredna jeśli chodzi o jedzenie. :D

      Usuń
  8. No to za tą srokę i za to, ze nie wychodzisz z domu bez kolczyków masz nową obserwatorkę!:) Mam tak samo!:)) Bardzo lubię ten tag i fajnie jest Cie tak poznac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piszesz pracę o oględzinach zwłok? Chciałabym móc ją przeczytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy sporo wspólnego :D u mnie już taki post był daawno i chyba nawet go widziałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://joanna-giovanna.blogspot.com/2013/08/50-faktow-o-mnie_15.html coś takiego mi wyszło ;D

    chciałabym zobaczyć Cię w akcji z punktu 28 :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteśmy podobne :D
    Podziwiam Cię za to, że jesteś wolontariuszką w hospicjum, ja bym się chyba zaryczała na śmierć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rownież jestem zmarzluchem. Na dworze moze byc słonecznie a zdarza się, że siedze w pokoju pod kocem :O

    P.S http://esm-beauty.blogspot.com/2013/08/tag-50-faktow-o-mnie.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za link! :) Idę podczytać! :)

      Usuń
  14. jestem w trakcie tworzenia faktów o mnie :) jak tylko post pojawi się na moim blogu- podeślę link :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń