zDENKOwani w marcu!

Marzec zleciał mi chyba szybciej od lutego.
Sama nie wiem czemu tak.
Dzisiaj jedno z szybszych denek.

Mało zużyłam, żadnej kolorówki, ale w kwietniu za to będzie chyba troszkę kolorówki :)
Z A P R A S Z A M. 

1. Soft&Easy, chusteczki kosmetyczne 2 warstwy - Nie zwróciłam uwagi przy zakupię na ilość warstw i to był mój błąd. Rozdwajały się okrutnie.  Nie kupię ponownie
2. Regina, chusteczki kosmetyczne delicatis 4 wartswy - te spisywały się bardzo dobrze!  Kupię ponownie.
3. Bella, Płatki Kosmetyczne Kwadratowe 50 szt - Ostatnimi czasy przerzucam się na kwadratowe płatki. O wiele lepiej mi sie sprawdzają niż klasyczne okrągłe. Te były bardzo dobre.   Kupię ponownie.


1. Ziaja - mleczko rumiankowe do demakijażu - Pisałam o nim tutaj. Kupię ponownie.
2. Tutti Frutti, peeling do ciała , jeżyna i malina -  Delikatny zdzieraczek, ale zapach ma nieziemsko intensywny. Uwielbiam te peelingi.  Kupię ponownie.
3.  Bioelixire, Argan Oil Serum do włosów z olejkiem arganowym - Pisałam o nim tutaj. Kupię ponownie.
1. Green Pharmacy, Balsam przeciw wypadaniu włosów z olejkiem łopianowym - Ciężko mi powiedzieć czy powstrzymał mi wypadanie włosów, ale był bardzo dobry pod względem rozczesywania włosów! Niekoniecznie lubię ziołowe zapachy, ale na szczęście nie utrzymuje się na włosach. Kupię ponownie.
2. Szampon Pantene Pro-v, Ochrona koloru i Blask do włosów farbowanych, pozbawionych połysku - na początku myślałam, że obciąża moje włosy, ale to jednak nie on był winowają. :) Piękny zapach, dobrze czyścił, dobrze się spisywał chroniąc kolor! (Widzę to szczególnie po zmianie na inny szampon i obecny kolor moich włosów!) Kupię ponownie.
1.  Dove, Go Fresh, Żel pod prysznic - granat i werbena cytrynowa 500ml- Pisałam o nim tutaj. Kupię ponownie, chociaż aktualnie używam o zupełnie innym zapachu, ale latem do tego wrócę bardzo chętnie.
2.  Dove, Purely Pampering, mydło do rąk z masłem shea i wanilią - rzadko kupuję mydła w kostce, ale zapach mnie urzekł. Kupię ponownie.
1. Garnier mineral invisible, Antyperspirant w sprayu - Jeden z ulubionych. Miał się doczekać recenzji, ale jakoś tak szybko czas mi zleciał, że szybciej wylądował w torbie pustaków. Kupię ponownie.
2. Lady Speed Stick pH Active Fresh, Antyperspirant w sprayu - Także mu nie mam nic do zarzucenia. Kupię ponownie.
3. Isana, Zmywacz do paznokci o zapachu migdałów - Migdałami to nie pachnie, troszkę przesusza okolice paznokcia, ale zmywa tak dobrze jak żaden inny zmywacz!  Kupię ponownie.
A jak tam Wasze denka? 

Komentarze

  1. Sporo tego ;) Nie uzywałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Tutti Frutti i baardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę właśnie :) a no może ta wersja jest lepsza :) jakbyś jednak skusiła się na tą moją to daj znać :D
    Serum do włosów mam i lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kilka produktów z Twojego denka :)
    zostawiam obserwację i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Antyperspiranty Garnier szczerze lubię i kupuję regularnie. Dziś kupiłam ich najnowsze "dziecko" i jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać same hity w denku, skoro planujesz kupić ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyną rzeczą jaką mam z Twoich denek jest serum z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten balsam z GP stoi mi na półce już chyba z pół roku xD i jakoś nie mogę się za niego zabrać^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek Bioelixire jest od jakiegoś czasu moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mi sie skończy mój zmywacz wkońcu wypróbuje ten z Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio kiepsko zużywam, ale za to kupuję mnóstwo i zapasy rosną hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzielnie trwam w odwyku już 4 miesiąc. :D

      Usuń
  12. Niestety nic nie miałam z tych rzeczy w swojej kosmetyczce :)
    Zapraszam Cię do mnie, wyprzedaż biżuterii -25 % i -50 % :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olejki Tutti Frutti, ale peelingu jeszcze nie mialam, muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować mydełka Dove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, bo w przeciwieństwie do niektórych nie wysusza dłoni i ładny zapach na nich pozostawia :)

      Usuń
  15. U mnie chyba nawet mniejsze denko, jakoś skromnie mi poszło :)
    Lubię te żele z Dove

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie kupujesz te peelingi Tutti Frutti? Ja kiedyś kupiłam w Rossmannie i teraz nigdzie nie mogę ich znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nigdzie w pobliżu Super Pharmu :(
      Może poszukam w osiedlowych drogeriach :)

      Usuń
  17. Pytałaś mnie o obiektyw a więc używam Nikkor 18-105mm f/3.5:5.6 :)
    Też ostatnio przerzuciłam się na kwadratowe waciki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten żel pod prysznic Dove ale do demakijażu wolę stosować płyny miceralne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty