21 kwietnia 2014

Woda toaletowa - Celine Dion.

Mam kilka kosmetyków, które chciałabym aby zagościły na moim blogu, ale nim się obejrzę lub ogarnę zostaje mi po nich puste opakowanie! Tak samo jest z perfumami, a raczej wodą toaletową, o której dzisiaj chcę napisać kilka słów. Celine Dion Sensational czyli zapach trwały, ale który może nie każdemu przypaść do gustu.
Producent, o perfumach:
Najnowszy zapach sygnowany nazwiskiem kanadyjskiej piosenkarki Celine Dion wprowadzony został na rynek w kwietniu 2008.   Maurice Roucel, twórca niekwestionowanego hitu, jakim jest 'DKNY Be Delicious' wykreował zapach lekki, bardzo nowoczesny. Nuty zapachowe dobrał tak, by jak najlepiej odzwierciedlały charakter i osobowość sceniczną Celine - zmysłową kobiecość, delikatność oraz energię.  
 Nuta bazy : Piżmo, Drzewo sandałowe, Bursztyn.
 Nuta głowy : Gruszka, Jabłko, Śliwka.
 Nuta serca : Frezja, Jaśmin, Mimoza, Fiołek, Irys, Róża, Konwalia.
 
Tą uroczą buteleczkę wraz z kremem do rąk o tym samym zapachu co woda toaletowa dostałam w prezencie od mojego taty! Przypuszczam, że sama bym tych perfum nie kupiła. Nie wiem czemu, ale niejednokrotnie wąchając perfumy wypuszczone pod sławnym nazwiskiem mnie odrzucało. Były banalne, ciężkie, duszące.
Zapach jest owocowo - kwiatowy, delikatnie słodki i orzeźwiający, czyli z tych, które lubię najbardziej. Zdecydowanie nadaje się na cieplejsze pory roku. Bardzo kobiecy, intensywny i nieduszący. Długo wyczuwalny na skórze, jeszcze dłużej na ciuchach. Nie zmienia zapachu po upływie czasu. Nadaje się na co dzień, na wieczór może być zbyt delikatny. Jeśli chodzi o wydajność to jak dla mnie jest wydajny, ale to też dlatego, że ja dość często zmieniam perfumy i po jakimś czasie do nich wracam. Te towarzyszą mi już drugi rok i niestety jak widać są już na wykończeniu. Flakonik prezentuje się bardzo ładnie. (nie wiem czemu, ale zwracam szalenie uwagę na flakoniki do tego stopnia, że jeśli nie spodoba mi się flakonik to nawet nie powącham perfum, co by mi się czasami nie spodobały! Głupota, wiem. :D )
Ja jestem z nich bardzo zadowolona i wielkie chapeau bas dla mojego taty, za trafienie w mój gust niby banalny, choć bardzo wymagający! :)
Cena w Rossmannie to  83zł/30ml, 47zł/15ml (aktualnie do 29.04.2014 trwa na niego promocja 60zł/30ml37zł/15ml)

11 komentarzy:

  1. Miałam go kilka razy i bardzo lubię. Jest idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych perfum, ale z tego co piszesz to idealnie nadają się na teraz:) Po zimie mam już dość ciężkich, ostrych zapachów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lekkie i świeże, w sam raz na cieplejszą porę roku :)

      Usuń
  3. nie mialam, ale skoro polecasz to moze kiedys wyprobuje :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo..a ja nawet wąchałam w sklepie :D. Nie mój zapach, ale może się podobać, a cena też nie jest bardzo zabójcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ja do wieczora pachniałam spsikana jakimiś Twoimi perfumsami! :D
      Cena jest bardzo przyzwoita biorąc pod uwagę trwałość. :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja :-) A buteleczka w sam raz w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ale wąchałam i przyznaje że są ładne :) bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ♥ szybko ją skończyłam bo była super ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama ma ją ;) rzeczywiście pachnie pięknie, ale nie trzyma się na mnie za długo ;(

    OdpowiedzUsuń