29 kwietnia 2014

Skuszona Rossmannem ( cz II ) i hebe!

Na początku jak się dowiedziałam o tej promocji wydawało mi się, że będę potrzebowała tragarza ze sobą, bo nie poradzę sobie w każdym tygodniu z ilością rzeczy.
Zaskoczyłam samą siebie.
Chyba zmądrzałam, bo z całej promocji dotyczącej niemalże połowy obniżki na kosmetyki do oczu kupiłam aż (!) 2 rzeczy ! Tusz i eyeliner, które są mi dobrze znane i to warzyszą mi od miesięcy (tusz) czy od lat (eyeliner).
Dodatkowo dokupiłam kilka rzeczy, które były mi potrzebne.
 
  1. Lovely, Curling Pump Up - Tusz, który uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam! Ma rewelacyjną szczoteczkę, która nabiera wystarczająco tuszu na aplikację, nie za dużo. Nie skleja rzęs, ładnie je podkręca i rozczesuje, nie obsypuje się. Zdecydowanie jest godny polecenia nawet w cenie regularnej! Cena po promocji ~5zł.
  2. Wibo, czarny eyeliner - Jak dla mnie jest idealny! Pędzelek jest wygodny, pozwala namalować precyzyjną kreskę wedle naszych potrzeb czy to cieniutką czy też grubszą. Nie ściera się na oku (jedynie jeśli nasza kreska wychodzi poza linię oka to przetrwa do kilku godzin, przynajmniej w moim przypadku kiedy to nagminnie macam swoją twarz). Mój ulubiony, a to już będzie pewnie już z dziesiąte opakowanie. Cena po promocji ~5zł.
  3. Wibo, Lakier do paznokci Express Growth - Nie pamiętam kiedy ostatnio kupowałam lakiery z wibo, a z racji, że obecnie jest na nie promocja wzięłam piękny nudziak, który mam nadzieję, na paznokciach będzie równie ładnie wyglądał jak w buteleczce. Numerek to 351.  Cena 2,99 
  4. Eveline, Oczyszczający płyn micelarny do skóry tłustej i mieszanej 3 w 1 - Potrzebowałam na wyjazd jakiegoś niedużego płynu micelarnego, a ten aktualnie był na promocji, więc wzięłam na spróbowanie. Opinie na kwc nie zachwycają, ale zobaczymy. Jeśli miałyście go to dajcie znać jak się u Was sprawdził. Cena na promocji 8 zł 
  5. Nivea aqua effect, odżywczy krem nawilżający na dzień - mam z tej serii na noc i prawdę mówiąc jestem zadowolona. Cena na promocji 9zł. 
  6. Cleanic, Chusteczki do demakijażu Rose Balance Formula do skóry wrażliwej i suchej - kupiłam je nie z myślą o demakijażu a bardziej odświeżeniu twarzy przed i po siłowni. I w sumie z tego co czytam na kwc to przy demakijażu nie zdaje egzaminu. (aczkolwiek już tyle razy mówiłam sobie by się nie sugerować kwc, bo pod coraz większą ilością opinii tam niekoniecznie bym się podpisała. Cena 4,50 zł.
  7. Cleanic, Płatki kosmetyczne Pure Effect Soft Touch, 50 szt - moje ulubione. Cena 4,50 zł 
  8. Bic, Miss Soleil, maszynki damskie - Lubię, nie stępiają się zbyt szybko, dokładnie golą, ładnie wyglądają. Cena ~12zł 

Zahaczyłam dzisiaj także o hebe w celu zakupienia tylko i wyłącznie maski!
Tsa. : )
  1.  C-thru, Lovely Garden, Woda toaletowa - To moje pierwsze opakowanie c-thru, ale urzekł mnie pięknym zapachem! Cena ~36 zł/30ml, ale obecnie jest w Rossmannie za 40 z/50ml!
  2. Perfecta, maseczki na twarz.dekolt i szyję - kupione spontanicznie przy kasie. Cena za sztukę ~1,50zł. 
  3. Kallos, Crema al Latte, Mleczna odżywka kremowa do włosów - To był mój cel trasy do Hebe. W końcu ją nabyłam, a przekonał mnie do tego fakt, że zapach maski trzymał się na moich wlosach nawet na drugi dzień po kolejnym umyciu głowy! Plus na działanie narzekać nie mogę, bo włosy sa miękkie, lekkie, lśniące po niej. Cena 13 zł. 
  4. Catrice, Camouflage Cream, Korektor kryjący - wreszcie go dorwałam! Każde moje wyjście do hebe kończyło się fiaskiem jeśli chodzi o zakup korektora z catrice. Odcień na zdjęciu wygląda na szalenie ciemny, ale jest to ten średniaczek, 020 Light Beige! Cena 13 zł.


a jak tam Wasze zakupy? : )



    27 komentarzy:

    1. 4. Używam tego płynu miceralnego od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona, nie podrażnia,jest wydajny i co przynajmniej dla mnie ważne praktycznie bez zapachowy.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Użyłam go dzisiaj pierwszy raz i wrażenie wywarł na mnie dobre. :)

        Usuń
    2. Zakupy nie za duże, bo tylko korektor Healthy Mix, ale szkoda, że nie poczekałam z zakupem tej maskary z Lovley do promocji :D.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. I tak ma przyjemną cenę nawet w ofercie regularnej :)

        Usuń
    3. Te maski to takie niby maski i bardziej stosuje sie je jak krem do twarzy,bardzo je lubie.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. o, dzięki śliczne! :) w takim razie tak też je będę używać. to tak samo jak maseczki z lirene :)

        Usuń
      2. Dzisiaj użyłam maseczki AA błyskawicznie nawilżającej i się rozczarowałam,zamiast tego co napisali okazało się,że pozostawia tłusty niesmak po sobie ale te co masz są o niebo lepsze.

        Usuń
    4. Na kamuflaż z Catrice również poluję od dawna, niestety nie mogę trafić na ten najjaśniejszy : <

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dla mnie ten najjaśniejszy byłby za jasny :) ale fakt cały kosz kamuflaży był w hebe, a najjaśniejszego ani sztuki...

        Usuń
    5. Też muszę kupić tą maskę bo mam latte i jest kiepska :)
      Tusz uwielbiam!!! Tak samo jak eyeliner :))

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zapach tej maski jest po prostu nieziemski :) A do Twoich blond włosków myślę, że spisze się co najmniej całkiem nieźle. :)

        Usuń
      2. Wiem bo moja siostra ja ma :)) mmm :)

        Usuń
    6. 1 i 2 z Rossmana lubię i często używam :D

      OdpowiedzUsuń
    7. a ja sie staram powstrzymac i omijac rossmanna szeorkim lukiem ;D

      OdpowiedzUsuń
    8. Ostatnio szukałam idealnego eyelinera, no i znowu postawiłam na mój ulubiony Eveline. Muszę wypróbować ten z Wibo :)

      Wiolka-blog KLIK

      OdpowiedzUsuń
    9. Eyeliner i tusz znam i bardzo lubię :) U mnie nie było tego eyelinera i wzięłam inny.

      OdpowiedzUsuń
    10. ta maseczka nawilżająca z pomarańczą zrobiła mi masakre na buzi :( mam nadzieję, że u Ciebie lepiej się spisze :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dobrze wiedzieć! nie będe w takim razie jej używać przed wyjazdem - tak na wszelki wypadem. :)

        Usuń
      2. miałam straszny wysyp krostek i bolących gul :( chyba z tydzień się męczyłam.. :/

        Usuń
    11. o tak, ja też jestem z siebie dumna, bo też kupiłam malutko ;-)

      OdpowiedzUsuń
    12. miałam tak samo - bałam się, że nie starczy mi zaoszczędzonej kasy na zakupy, a okazało się, że kupiłam 4 rzeczy (3 dobrze znam i wiem, że się nie zmarnują, jedna nowa rzecz, którą od dawna chciałam wypróbować) - ale mimo wszystko nadal boję się kolejnego tygodnia, rzeczy do ust i paznokci to coś, co uwielbiam :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja jeszcze nic nie kupiłam, aczkolwiek zastanawiam się nad tuszem do rzęs , potrzebuje jakiegoś co podkręci i je wydłuży :) Dzisiaj może podjadę i spędzę 2 godziny przy szafach zanim na coś się zdecyduję :D

      OdpowiedzUsuń
    14. Mam ten sam albo nieco inny odcień lakieru z wibo, no i z kryciem tego nudziaka nie ma szału i trzeba się trochę namęczyć, przynajmniej z moim tak jest ;P

      OdpowiedzUsuń
    15. Skoro już o promocjach Rossmanowskich, polecam krem do rąk http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=65768 . Ma cudowny zapach i fajnie nawilża dłonie :) No i za tak dużo zawartość zapłaciłam tylko trochę więcej, jak 6zł :)

      OdpowiedzUsuń