Skuszona Rossmannem ( cz I )

Jeśli masz już dość postów dotyczących Rossmannowej promocji to zamknij to okienko i do zobaczenia w następnym poście. :)

Tak, skusiłam się na obecnej promocji aż na 3 rzeczy, które obejmowała promocja, z czego tylko jedna była powiedzmy planowana.
Od początku.
Jak dowiedziałam się o tak fajnej promocji jak 50% ceny w dół to wiedziałam, że skuszę się na jakiś podkład, którego w cenie regularnej nie kupię bo boję się, że nie sprawdzi się na mnie, a który chciałabym przetestować. Postawiłam na, przez jednych ukochany, przez innych znienawidzony Match Perfection (dumałam nad wake me up i stay matte), ale ze względu na buteleczkę wygrał MP.
W Rossmannie najbardziej obładowaną szafą była właśnie Rimmelowska (why?!) więc kiedy już się dobiłam do półki czekając dłuższą chwilę w kolejce (!!) capnęłam jeden tester - mega jasny, drugi (200) wydał się ok, szybko maźnęłam go po dłoni, TAK PO DŁONI! i z racji fajnego koloru złapałam nieotwarte opakowanie i pobiegłam do kasy bo napierania na mnie koszykami i szturchania łokciami w tej zacnej walce o kosmetyki bym dłużej nie przeżyła. Tłum został maziać się każdym z możliwych testerów dalej.
W domu sprawdziłam swatche podkładu i teraz mam obawy o to, że może być ciut za ciemny, a nie chcęg o otwierać bo mam jeszcze 3 podkłady, które czekają na zdenkowanie a są otwarte. Co prawda kupiłam go z myślą o lecie, bo podobno jest dość lekki, także chyba wytrzymam z tą ciekawością. :)  Cena po promocji ~20zł
Pudru nie planowałam kupić, ale nie wiem czemu przykuł moją uwagę. A, że na kwc ma bardzo dużo pozytywnych opinii, a manhattan bardzo lubię to stwierdziłam, że skoro mój puder dobija dna to tak czy siak trzeba będzie coś kupić. No i padło na ten sypki! Cena po promocji ~15zł
Oglądając ostatnio youtube, któraś dziewczyna o nim wspomniała. Nie szłam do Rossmanna z myślą o nim, ale skoro już był to wylądował w koszyku. Kupiłam go z myślą o zatuszowaniu tego i owego pod oczami, gdyż na niedoskonałościach z tego co wiem się nie sprawdza. Na kwc ma mieszane opinie, albo idealny albo fatalny. Zobaczymy. Cena po promocji ~6zł

Planowałam jeszcze róż z Miss Sporty, ale nawet po promocji wychodzi drożej niż zamówiony z ezebry, także... 
Na pierwszym zdjęciu znalazła się także odzywka do włosów, ale o niej za jakiś czas napisze w oddzielnym poście.

Jeśli macie którykolwiek z powyższych kosmetyków w swoich zbiorach 
to dajcie znać jak Wam się sprawuje! :)

Komentarze

  1. Ja na razie nie uległam i omijam Rossmana szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego podkładu z rimmela, a reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście też byłam w rossmanie, ale kupiłam tylko dwa podkłady matujące, staram się kupować z głową.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś tylko się skusiłam na pielęgnacje :)
    podkład z Rimmela ma i jest ok choć do perfekcji to mu daleko

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam korektor z Miss Sporty i wkurzają mnie w nim wszędobylskie drobinki, które spod oczy migrują na całą twarz. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś bylam w Rossmanie ale przy szafach z kolorówka takie tłoki i dzikie harce się odbywały, że wyszłam jedynie z maszynkami do golenia dla Damiana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten korektor i był całkiem spoko, rozświetlał okolicę pod oczami, mam jego recenzję. Ja kupiłam korektor i podkład z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heheh fajna ta promocja w Rossmanie, ale postanowiłam nic nie kupować, bo mam dużo rzeczy do zużycia ;P więc nie chcę na zapas brać, tym bardziej że aż tak dobrze z kasą w tym miesiącu już u mnie nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypatrzeć gdzieś ten podkład i wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak bardzo powściągliwie. :D Nic niestety nie miałam, ale o tym pudrze również słyszałam dużo dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mam dość postów o promocjach Rossmanna :)
    Też myślałam nad tym podkładem, ale w końcu kupiłam inny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. siostra ma ten korektor i sobie chwali :) szału jakiegoś nie ma, ale co nieco zakrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam mamie ten sam podkład, ale w najciemniejszym odcieniu. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Sama chciałam puder rimmela stay matte o ile nazwy nie mylę, ale nie dorwałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. podkład posiadam w innym kolorze i polecam powinnaś być zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. kuurcze mam nadzieje ze zdaze ;D bo poluje na jakis swietny rozswietlacz :D moze moglabys mi cos polecic ;D?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że tyle wyjeżdżam, bo coś mi mówi, że straciłabym majątek w Rossmanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu widzę kogoś kto również kupił korektor z miss sporty, bo jak na razie byłam to tylko ja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie Lubie tego podkładu, nie zdaje u mnie się ani trochę. Nie skusilam się bo mam wszystko a tak pewnie kupilabym niepotrzebne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też kupiłam ten podkład tyle, że niestety ten najjaśniejszy taki bladzioch ze mnie :( polowałam na numerek 100, ale nigdzie go nie było nawet testera :/ .. zastanawiam się nad tym pudrem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jeden z moich kochanych podkładów!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty