2 kwietnia 2014

MARZEC - podsumowanie w zdjęciach.

Kobieta zmienną jest i ja się pod tym podpisuję w stu procentach !
Jeszcze jakiś czas temu wprowadziłam cotygodniowe podsumowania w zdjęciach, ale biorąc pod uwagę moją obecność ostatnio tutaj i fakt, że posty na tematy kosmetyczne pojawiają się rzadko to nie chcę by blogiem zawładnęła powtórka z instagramu. Dlatego postanowiłam robić comiesięczne przeglądy. Dziś jeszcze z ostatnich 2tygodni ponieważ te z pierwszej połowy miesiąca już się u mnie pojawiły.
Jeśli lubisz tego typu posty zapraszam! :)
[ a na bieżąco możesz mnie sledzić na I N S T A G R A M I E]



Przyszła wiosna, więc zaczęły się spacery za którymi tak bardzo tęskniłam.

kręgle - urodzinowa zabawa - wieczorny relaks

rano śniadanie - w południe siłownia - wieczorem spacer.

Było kolorowo i smacznie, czyli urodziny siostry - jedne z większych (!) zakupów kosmetycznych ostatnich tygodni, odwyk idzie mi niesamowicie dobrze! - ;)

Uwielbiam róże! - sezon na jedne z lepszych lodów uważam za otwarty! -  czwartkowe rozpusty z Aldoną! (wiem, że to czytasz - cium! ;* )

Uczymy się czytać! - Obrona tuż, tuż - Z owocowej zupy nigdy nie wyrosnę!

A jak Wam minął marzec? :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i miły miesiąc miałaś! Trzymam kciuki za obronę! mnie czeka to za rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! :) I również życzę powodzenia! :)

      Usuń
  2. Minął mi... szybko. Też kocham mc flurry, ale jak sobie pomyślę, że to jednorazowo 410kcal... :D
    Jestem ciekawa, czy ten krem babydream Ci pomógł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babydream stosowałam stosunkowo rzadko, ale fakt - nawilżenie ma mocne!

      Usuń
  3. W końcu przyszła wiosna! :) Też chodzę na siłownię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam z Twoimi fotkami na bieżąco :D (insta) aczkolwiek i tak uwielbiam takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia ;) Widać, że miesiąc nie był nudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak naprawdę nie pamiętam kiedy ostatnio się nudziłam. :)

      Usuń
  6. Jak Ty robisz tą owocową zupę ;o?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem fanką Bitwy o Dom ;) Tory wygląda niezwykle smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki też był, chociaż dość słodki ze względu na kolory na nim :)
      A Bitwę muszę dzisiaj po nadrabiać na komputerze!

      Usuń
  8. Trzymam kciuki za obronę :) Bardzo fajne zestawienie, też bardzo lubię kręgle!:) A co do lodów... nigdy ich nie jadałam ;P

    OdpowiedzUsuń